Jump to content
Geplaatst:
comment_240969

Hier alle deelnemers van het WK. De deelnemers met een * doen voor het eerst in de geschiedenis mee aan een WK.

Europa:

Duitsland

Engeland

Frankrijk

Italië

Kroatië

Nederland

Oekraïne*

Polen

Portugal

Servie & Montenegro

Spanje

Tsjechië

Zwitserland

Zweden

Afrika:

Angola*

Ghana*

Ivoorkust*

Togo*

Tunesië

Zuid-Amerika:

Argentinië

Brazilië

Ecuador

Paraguay

Noord-Amerika:

Costa Rica

Mexico

Verenigde Staten

Trinidad & Tobago *

Azië:

Iran

Japan

Saudi-Arabië

Zuid-Korea

Oceanië:

Australië

• Reacties 719
  • Bezichtigingen 40.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_457344
Ik snap niet waarom jullie altijd Portugal uit zitten te kaferen.

Ik denk dat jullie vergeten wie C. Ronaldo eruit heeft geschopt?!

Dat daar dan tranen aan te pas komen , is toch normaal ?!

BTW : Wie was na de match ook aan het wenen?

Ja , Edwin Van Dr Sar[/font]

Iedereen is gefrustreerd dat Nederland zo slecht speelde en probeert dat nu af te reageren op Portugal :bonk:

Geplaatst:
comment_457347

Iedereen is gefrustreerd dat Nederland zo slecht speelde en probeert dat nu af te reageren op Portugal :bonk:

Ze speelde slecht maar waren toch een klasse beter dan portugal, en als je dan met zo'n overtredingen je voorsprong gaat verdedigen verdien je respect wil je zeggen? :sst:

Geplaatst:
comment_457357
Ze speelde slecht maar waren toch een klasse beter dan portugal, en als je dan met zo'n overtredingen je voorsprong gaat verdedigen verdien je respect wil je zeggen? :sst:

Beide kanten maakten veel overtredingen, dus niet alleen Portugal. Kom nu niet aan met dat toneelspel van Figo, want Van Bommel zat een paar minuten daarvoor ook te janken om een 'kopstoot' van een Portugees, maar daar hoor je niemand over. Ik zeg trouwens nergens dat Portugal respect verdiend, ik vind het alleen zo laag om het Portugal kwalijk te nemen dat Nederland heeft verloren.

Geplaatst:
comment_457361

Dat Nederland gefrusteerd is lijkt me overduidelijk, Nederland speelde trouwens heel goed al hadden ze wat gemiste kansen, zoals Mania-92 al zecht dat Protugal zo moet winnen :N ook in de kranten stond toen

'wij waren beter, hun waren slimmer'

Edit: oke iedereen maakte overtredingen maar als een portugees zogenaamd een vuist in ze gezicht krijgt en vervolgens met ijs en weet ik wat moest behandellen kunne ze zeer goed acteren want op de beelden was er tog iets heel anders te zien,dat vind ik toch zwaar teleurstelend dat een wedstrijd zo moet verlopen in 1 zin gezecht het was geen wedstrijd meer maar een acteer sesie :duh:

Bewerkt: door gammie

Geplaatst:
comment_457379
ook in de kranten stond toen

Even offtopic: Dat vind ik ook weer zoiets, om als krant te zeggen dat wij beter waren. Wij hebben daar helemaal niet gespeeld, dat deed het Nederlands Elftal. Telegraaf zeker? :schater:

Edit: oke iedereen maakte overtredingen maar als een portugees zogenaamd een vuist in ze gezicht krijgt en vervolgens met ijs en weet ik wat moest behandellen kunne ze zeer goed acteren want op de beelden was er tog iets heel anders te zien,dat vind ik toch zwaar teleurstelend dat een wedstrijd zo moet verlopen in 1 zin gezecht het was geen wedstrijd meer maar een acteer sesie :duh:

Dat zei ik hierboven ook al: Figo zat inderdaad te acteren, maar wat deed Van Bommel toen ie even daarvoor een zogenaamde 'kopstoot' kreeg? Precies, acteren. Het kwam dus van twee kanten, dan kun je het Figo niet alleen kwalijk nemen.

Geplaatst:
comment_457396

ook in de kranten stond toen

(Piet-Herr 4 jul 2006, 12:02:46

Even offtopic: Dat vind ik ook weer zoiets, om als krant te zeggen dat wij beter waren. Wij hebben daar helemaal niet gespeeld, dat deed het Nederlands Elftal. Telegraaf zeker? :schater:

Met Wij word bedoeld het Nederlands elftal natuurlijk de telegraaf is niet dom hoor :puh::) ff voor de duidelijkheid ( 'wij waren beter, hun waren slimmer'= Nederlands elftal was beter in het voetballen maar de Portugezen waren slimmer) :Y

Bewerkt: door gammie

Geplaatst:
comment_457434

Dat slaat inderdaad helemaal nergens op.

Portugal was gewoon beter.

Mijn buurjongen (een Nederlander) kan er ook niet tegen als Italië doorgaat.

Geplaatst:
comment_457925

Ik hoop ook dat Frankrijk wereld kampioen word. Het is het beste voor Zizou. Na zo'n goed , lange carrière , verdient hij wel een allerlaatst leuk moment. :)

Over Vanavond hoop ik dat Duitsland gaat winnen. Ik haat Italie echter , de voetbal toch , de rest niet zo.

Geplaatst:
comment_458044

Ruststand Duitsland-Italië: 0-0

1ste helft:

De beste Italiaanse kans was voor Perrotta, Schneider liet de grootste Duitse mogelijkheid onbenut.

2de helft:

Pas bezig: 50ste minuut: Klose schiet recht op Buffon

;)

Geplaatst:
comment_458061

Ik gun Duitsland niet de overwinning maar Italy ook niet.

Ik weet niet wat ik met deze 2 landen heb maar ze mogen beide niet winnen vindt ik.

Natuurlijk kan er maar 1 door en dan zou ik met veel moeite kiezen voor Duitsland.

En dan hoop ik dat Duitsland in de Finale dik word ingemaakt. :)

Geplaatst:
comment_458099

Go Italie, Duitsland gun ik het echt niet meer :) Ik vind Klinsman ook maar een raar mannetje met zijn emoties, beetje overdreven.

EDIT: SCHADE DEUTSCHLAND ALLES IST VORBEI!!!!!!!!!!!!!! 2;0 voor ITALIE!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.