Jump to content
Geplaatst:
comment_240969

Hier alle deelnemers van het WK. De deelnemers met een * doen voor het eerst in de geschiedenis mee aan een WK.

Europa:

Duitsland

Engeland

Frankrijk

Italië

Kroatië

Nederland

Oekraïne*

Polen

Portugal

Servie & Montenegro

Spanje

Tsjechië

Zwitserland

Zweden

Afrika:

Angola*

Ghana*

Ivoorkust*

Togo*

Tunesië

Zuid-Amerika:

Argentinië

Brazilië

Ecuador

Paraguay

Noord-Amerika:

Costa Rica

Mexico

Verenigde Staten

Trinidad & Tobago *

Azië:

Iran

Japan

Saudi-Arabië

Zuid-Korea

Oceanië:

Australië

• Reacties 719
  • Bezichtigingen 40.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_463418

Ik was voor Frankrijk.

Italie heeft het wel meer verdient vind ik.

Zidane had nooit die kopstoot moeten geven.

Als hij een penalty nam.

Won Frankrijk mischien wel.

Maarja het liefste had ik dat Nederland wereld kanpioen werd.

Maar da's er niet van ge komen.

Roy S.

Geplaatst:
comment_463629

De match tussen italie was niet zo als ik dacht, eerst de doelpunt (pelantie)van zidane en dan de doelpunt van een italiaan,en dan gebeurt er iets zidane op één van de laatste minuten geefde hij een kopstoot aan een italiaan ,de scheidsrechter geefde hem rood en moest weg hij heeft er waarschijnlijk spijt van en we weten nog niet waarom hij dat deed,dan was het de pelantie het ging nog goed maar ineens trezeqet mist een pelantie en de italie geen één dus italie heeft gewonnen met de pelantie spijtig van de kopstoot ik had liever dat frankrijk won maar ja je kan er niets aan doen gefeliciteerd italie :D

Bewerkt: door Syfes

Geplaatst:
comment_463906
Heb nog een beetje nieuws over Zizou:

Hier tevinden

Offtopic:

@ZOrange: kan je aub een ander lettertype nemen?

Deze is nogal slecht te lezen.

Kan je je hier dan aub aan houden? Het is inderdaad slecht te lezen.

on-topic:

"Als je me mijn truitje wil, geef ik het je achteraf wel" (uit dat bericht van vrtnieuws)

Als Materrazi dat al beledigend vind, amai. Dat is het dus totaal niet vind ik.

Rood voor Zidane, ok tuurlijk, daar moet je rood voor trekken. Maar dan vind ik dat Materrazi evengoed van het veld moest gestuurd worden. Ofwel niemand gestraft (wat niet kon in dit geval van Zidane) ofwel allebei gestraft. Want woorden kunnen (en zijn zelfs vaak) kwetsender dan daden.

Geplaatst:
comment_464035

Heb nog een beetje nieuws over Zizou:

Hier tevinden

Offtopic:

@ZOrange: kan je aub een ander lettertype nemen?

Deze is nogal slecht te lezen.

Kan je je hier dan aub aan houden? Het is inderdaad slecht te lezen.

on-topic:

"Als je me mijn truitje wil, geef ik het je achteraf wel" (uit dat bericht van vrtnieuws)

Als Materrazi dat al beledigend vind, amai. Dat is het dus totaal niet vind ik.

Rood voor Zidane, ok tuurlijk, daar moet je rood voor trekken. Maar dan vind ik dat Materrazi evengoed van het veld moest gestuurd worden. Ofwel niemand gestraft (wat niet kon in dit geval van Zidane) ofwel allebei gestraft. Want woorden kunnen (en zijn zelfs vaak) kwetsender dan daden.

Maar niemand weet wat materatzi gezegt heeft. ^_^ :fy: ^_^ :fy:

Geplaatst:
comment_465930

Zidane is gisteren op de Franse televisie geweest.

Hij vertelde dat Materrazi serieus kwetsende woorden over z'n zus en z'n moeder had verteld. Ook dat hij ook maar een mens is en dat zulke woorden hard aankomen.

Dat miljarden mensen z'n actie gezien hebben. Aan alle miljoenen kinderen onder de kijkers biedt hij z'n excuses aan. Ook aan de mensen die instaan voor de verzorging en opvoeding van kinderen biedt hij z'n excuses aan.

Maar van z'n actie zelf heeft hij geen spijt. Hij (=Matterrazi) had zulke woorden nooit mogen zeggen!

Voila,

echt fantastisch Zidane. Heel veel respect voor hem!

Geplaatst:
comment_466117

Haha die is leuk Ruurd :schater:.

Ik vind dat het gelijk op gaat tussen Zidane en Materazzi.

Materazzi heeft beledigd, en Zidane "geweld gebruikt", dus gaat het van mijn part gelijk op...

Heeft iemand trouwens gehoord waar Juventus naar toe gaat? en AC Milan? Naar de Serie B of C?

Geplaatst:
comment_466288

Helemaal oneens

Matterrazi heeft zelf gezegd dat ie Zidane beledigd heeft.

En zelfs als ie dat niet gezegd zou hebben, wat denk je nu? Dat Zidane nadat ie rustig weer wegstapt in z'n eigen zou denken: "weet je waar ik nu zin in heb? In een kopstoot!"

Je ziet duidelijk op de beelden dat Zidane wegstapt, Matterrazi hem iets naroept en daarop Zidane zich omdraait en Matterrazi de oververdiende kopstoot geeft.

Zidane: schuldig

Matterrazi: vuile klo*tz*k en schuldig

Geplaatst:
comment_466289
Dat materatzi beledigd, niet bewezen.

Dat zidane gewel gebruikt, bewezen.

Materatzi: Onschuldig :tu:

Zidane: Schuldig :7

Denk eens een beetje na.

Zidane gaat echt niet zomaar iemand een kopstoot geven.

Dus Materatzi heeft wel degelijk Zidane beledigt.

Alleen wat hij heeft gezegt is niet bekend. :N

Geplaatst:
comment_466864

WK Finale mogelijk ongeldig?

Uitgegeven: 13 juli 2006 18:50

Laatst gewijzigd: 13 juli 2006 19:21

PARIJS - Een Franse advocaat wil de geldigheid van de WK-voetbalfinale laten toetsen door een rechtbank in Parijs. De rode kaart voor de Franse voetbalvedette Zinedine Zidane zou op illegale wijze zijn uitgedeeld.

Indien kan worden bewezen dat de arbitrage gebruik heeft gemaakt van video-opnames om het wangedrag van Zidane te bestraffen, dient de eindstrijd opnieuw te worden gespeeld, stelt mr. Mehana Mouhou. De reglementen van de wereldvoetbalbond FIFA verbieden vooralsnog het gebruik van tv-beelden tijdens de wedstrijd.

Opdracht

Advocaat Mouhou, die werkt op een kantoor in Rennes, wilde donderdag nog niet bekendmaken voor wie hij werkt. Hij zei wel dat hij in opdracht handelt van een aantal clubs en nationale bonden. Pas als hij de zaak officieel aanhangig heeft gemaakt bij de rechtbank in Parijs, wil Mouhou met meer informatie naar buiten komen.

Zidane werd in de verlenging van de WK-finale tegen Italië, dat via strafschoppen won, uit het veld gestuurd na een kopstoot tegen verdediger Materazzi. De scheidsrechter en zijn twee assistent-arbiters op het veld zagen het incident niet. Op last van de vierde official langs de lijn kreeg Zidane alsnog de rode kaart.

Vierde official

De Franse bondscoach Raymond Domenech suggereerde direct na afloop dat de vierde official misschien wel eerst de (duidelijke) tv-beelden van de kopstoot van Zidane had gezien en daarna pas tot actie was overgegaan. De FIFA ontkende dat later met klem.

Volgens een woordvoerder van de wereldvoetbalbond had de vierde official de ernstige charge van Zidane met eigen ogen waargenomen en had hij daarna meteen zijn collega's op het veld gewaarschuwd. De arbitrage bij het WK in Duitsland stond in contact met elkaar met een rechtstreekse radioverbinding.

Bron: Nu.nl

Wat vinden jullie ervan?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.