Jump to content
Geplaatst:
comment_240969

Hier alle deelnemers van het WK. De deelnemers met een * doen voor het eerst in de geschiedenis mee aan een WK.

Europa:

Duitsland

Engeland

Frankrijk

Italië

Kroatië

Nederland

Oekraïne*

Polen

Portugal

Servie & Montenegro

Spanje

Tsjechië

Zwitserland

Zweden

Afrika:

Angola*

Ghana*

Ivoorkust*

Togo*

Tunesië

Zuid-Amerika:

Argentinië

Brazilië

Ecuador

Paraguay

Noord-Amerika:

Costa Rica

Mexico

Verenigde Staten

Trinidad & Tobago *

Azië:

Iran

Japan

Saudi-Arabië

Zuid-Korea

Oceanië:

Australië

• Reacties 719
  • Bezichtigingen 40.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_422482

Edgar Davids speelt bij Tottenham Hotspur; Je verwart hem waarschijnlijk met George Boateng of Jimmy Hasselbaink, die inderdaad bij Middlesbrough spelen... ;)

Ik kan uiteraard niet ontkennen dat ik fan van Davids ben, maar als ik heel objectief (of moet ik nou subjectief zeggen...? :clown: ) kijk, kan ik niet anders concluderen dan dat hij een betere speler is dan Denny Landzaat.

Geplaatst:
comment_426463
Edgar Davids speelt bij Tottenham Hotspur; Je verwart hem waarschijnlijk met George Boateng of Jimmy Hasselbaink, die inderdaad bij Middlesbrough spelen... ;)

Ik kan uiteraard niet ontkennen dat ik fan van Davids ben, maar als ik heel objectief (of moet ik nou subjectief zeggen...? :clown: ) kijk, kan ik niet anders concluderen dan dat hij een betere speler is dan Denny Landzaat.

Hmm, van Basten ziet dat anders, en houdt niet van vedettengedrag, en terecht, Davids is wat dat betreft een speler die al de trainers vrezen; Een lastpak in de groep.

Geplaatst:
comment_426968

Ik vind dat Davids mee moest naar het WK, neit omdat ik fan ben van (Nandro)Davids, maar gewoon. Aardige gozer, kan goed aanvoerder zijn en stuurd mensen. Sleept de ploeg naar de overwinning en is gewoon een vechter, een pitbull lijkt hij wel. Hij vecht tot het uiterste. Daarom heeft hij onder andere bij Juventus een zeer belangrijke rol gespeeld en bj Barcelona zeker ook. Hij was daar goed, gewoon een basisspeler.

Toch had van Basten hem mee moeten nemen, wat ervaring ophet middenveld is nooit kwaad. Samen met Cocu en van Bommel / van der Vaart kunnen ze een perfect middenveld koppelen. Cocu is oud, maar wel goed nog. Davids is een jaar op 30 en van der Vaart een jaar of 27 (ook van Bommel heeft iets meer dan die leeftijd). Zo kun je een perfect middenveld van knokkende spelers en routine. Tja, echt jammer dat hij niet mee is. Aangezien Davids toch een belangrijke rol kan spelen in het Nederlandse elftal.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_427539

Gisteren was de oefeninterland Nederland - Kameroen. Het Nederlands Elftal trad aan in de vermoedelijke basisopstelling voor het WK, wat op deze 11 spelers neerkomt:

Edwin van der Sar; Jan Kromkamp, André Ooijer, Joris Mathijsen, Giovanni van Bronckhorst; Mark van Bommel, Philip Cocu, Wesley Sneijder; Robin van Persie, Ruud van Nistelrooy, Arjen Robben.

Nederland heeft met 1 - 0 gewonnen dankzij een goal van Mancunian Ruud van Nistelrooy, die daarmee zijn 26e interlandgoal maakte. Robin van Persie maakte een goede indruk, in tegenstelling tot de in de 2e helft ingevallen Denny Landzaat.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_427673
Wat was er eigenlijk met de enkel van Cocu?

Tja, Cocu zat aan het eind van de wedstrijd inderdaad met wat ijs op z'n enkel, maar het leek niet ernstig: Hij zag er nog vrolijk uit, en ik heb verder ook nergens gelezen dat hij geblesseerd is. Dus dat zit wel goed. :)

Geplaatst:
comment_429019

Leuk dat je dat doen Arjen! Alleen jammer dat het ten koste gaat van je mooie site! Misschien ook een idee om de oefenwedstrijden van Oranje erbij te zetten! (BTW: Ik ga Zondag (of was het Zaterdag :{ ) naar Nederland - Australie _O_ ).

Geplaatst:
comment_429203
Oja, als je het WK snel wil volgen kan je op mijn website kijken (geen promotie, just ftf). Alleen groep G en groep H moet ik nog even fixen en dan is het compleet.

> WK 2006 <

Mooi hoor! Hopelijk maak je nog een grote XXL poster van Nederland :puh:.

Geplaatst:
comment_429721

Vanavond is het zover. Oefenduel 2 staat op het programma, dit keer speelt het team van Marco van Basten (aka Midema = Mijn leraar die op hem lijkt^^) tegen Mexico. Als voorbereidingswedstrijd op het WK. Ze spelen in Eindhoven in één van de mooiste stadions van de wereld (mijn mening :puh: ). Heeft Nederland veel kans om te winnen denken jullie?

Geplaatst:
comment_429724

Nee, Nederland zal vandaag met de neus op de feiten gedrukt worden dat je een wedstrijd 93 minuten scherp moet zijn. Niet zoals de laatste oefenduel tegen Kamereon. MExico zal winnen doordat ze scherper reageren dan oranje. Zoals Cruijf al zei, verliezen in een oefenduel voor het wk is soms beter dan winnen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.