Geplaatst: 9 oktober 200519 jaren comment_240981 ik heb een sneltrein zien vliegen tussen las veturas en san fiero maar niet lang zou dat van de snelheid zijn?
Geplaatst: 3 december 200519 jaren comment_279047 duz het gaat over de trein die een paar centimeter van de rails afkomt ?
Geplaatst: 3 december 200519 jaren comment_279242 Bij mij lukt het niet dat je daar zegt over dat heuveltje en kuil... hij zweeft niet... zelf niet eventjes
Geplaatst: 22 december 200519 jaren comment_290990 Ik ben al véél ontspoord maar nog nooit een vliegende trein gezien! Ik denk dat dit een 'bug' is hoor.
Geplaatst: 1 januari 200619 jaren comment_299245 Ja het is al uit gelegt hoe het is! het is gewoon een bug lees de voorafgande berichten
Geplaatst: 1 juni 200619 jaren comment_430910 Er is een bestandje dat alle eigenschappen inhoud van alle voertuigen, daarin kun je ook aanpassen hoe snel ie gaat en hoe licht ie is echt lol ! ! als je van een auto een super zwaar voertuig maakt beukt ie alles uit de weg. en als ie te licht is en je rijd over een drempel dan vlieg je meters de lucht in! dit kun je ook met treinen aanpassen heb ik begrepen, daar kun je het denk ik wel fiksen door hem iets zwaarder te maken
Geplaatst: 1 juni 200619 jaren comment_430914 Er is een bestandje dat alle eigenschappen inhoud van alle voertuigen, daarin kun je ook aanpassen hoe snel ie gaat en hoe licht ie is echt lol ! ! als je van een auto een super zwaar voertuig maakt beukt ie alles uit de weg. en als ie te licht is en je rijd over een drempel dan vlieg je meters de lucht in! dit kun je ook met treinen aanpassen heb ik begrepen, daar kun je het denk ik wel fiksen door hem iets zwaarder te maken eehhh....heb je naar de datum van het bericht gekeken? en voor de treinen komen soms ff van de rails,maar dit is gewoon een simpele bug!
ik heb een sneltrein zien vliegen tussen las veturas en san fiero maar niet lang zou dat van de snelheid zijn?