Geplaatst: 9 oktober 200519 jaren comment_241060 Hallo,ik wou graag eens proberen om een paintjob te maken maar weten jullie een programma waarmee je ook .txd's kunt openen uit gta3.img Want met TXD Workshop kan je dat niet (alle paintjobs van auto's zitten in gta3.img) Bij voorbaat dank .
Geplaatst: 9 oktober 200519 jaren comment_241067 Download de IMG Tool van GTAGames.nl. Daarmee open je de gta3.img. Export je gewenste paintjob en open die met TXD Workshop. Als je die bewerkt hebt dan open je weer de IMG Tool en replace je het oude TXD bestand voor je nieuwe en klaar:P.
Geplaatst: 9 oktober 200519 jaren Auteur comment_241107 Download de IMG Tool van GTAGames.nl. Daarmee open je de gta3.img. Export je gewenste paintjob en open die met TXD Workshop.Als je die bewerkt hebt dan open je weer de IMG Tool en replace je het oude TXD bestand voor je nieuwe en klaar:P. Oke,ik ga het meteen proberen
Hallo,ik wou graag eens proberen om een paintjob te maken maar weten jullie een programma waarmee je ook .txd's kunt openen uit gta3.img
Want met TXD Workshop kan je dat niet
(alle paintjobs van auto's zitten in gta3.img)
Bij voorbaat dank .