October 9, 200520 yr weet iemand waar de takelwagen staat want ik heb um nodig maar op gtagames staat ut momenteel niet
October 9, 200520 yr Hij rijdt vaak rond bij het vliegveld in SF... Een exacte locatie weet ik niet...
October 9, 200520 yr Hij staat altijd op de werf naast de mount chilliad. Edited October 9, 200520 yr by maarte41
October 9, 200520 yr vooral in de haven van Los Santos. daar kom je er zeker eentje tegen als je er even bent!
October 14, 200520 yr thanks niet dubbelposten!!!! -------------------------------------- lees de : Forum Regels Forum Helpdesk Forum FAQ Edit door Big Smoke: Vertoon dan ook geen Mod gedrag, hier is de crew voor.. Edited October 14, 200520 yr by Big Smoke
October 14, 200520 yr je kan trouwens ook een tractor gebruiken. die heeft ook een haak waar je auto's enz. mee kan vastmaken
October 14, 200520 yr Inderdaad een tractor zie je vaker het komt wel eens voor dat hij gewoon in de buurt van het vliegveld rijdt maar toch
October 15, 200520 yr ik heb die tractor gevonden en ik rij achteruit tegen een vliegtuig aan met haak helemaal naar onder ik rij vooruit gaat dat vliegtuig meer:P alleen grote vliegtuigen wordt afgeraden die te slepen:P maar ben weer verder spelen
weet iemand waar de takelwagen staat want ik heb um nodig maar op gtagames staat ut momenteel niet