July 28, 200421 yr Hee allemaal ik heb een vraag hoe maak je een .NL website??? het kost geld maar ik wil het erg graag maar ik heb geen HTML-kennis dus Ik wil ook een GTA website dan wil ik samenwerken met GTAgames.nl en het forum enz. Edited September 1, 200421 yr by Joriz
September 1, 200421 yr Een .NL site maak je sowieso niet, je zult eerst het domein moeten verkrijgen, wat op 2 verschillende manieren kan (as far as I know): - Redirect - Met webspace Beiden kostten normaal geld, de 1 meer als de ander... Behalve als je het via via regelt natuurlijk... Verder moet ik zeggen, gewoon als tip, dat het niet slim is om een .NL website te gaan betalen als je weinig verstand hebt van hoe een website, html, php, mysql, graphics etc. in elkaar zit, natuurlijk is een website hebben leuk! Maar een beetje verstand is op zich wel vereist, wat wel altijd mogelijk (en handig!) is is als je iemand kent die voor jou wel een volledige site kan maken (PHP) waarbij je gewoon pagina's aan kan maken en gewone teksts zonder codes eraan toe kan voegen... Maar goed.... Misschien slim om eerst wat kennis op te doen over HTML? (zoeken met Google) En wat dingetjes uitproberen op gratis hosts...
September 2, 200421 yr www.websitemaken.be staat alles over websites:html,php,css,javascript etca. Postaldude
September 2, 200421 yr dankje postaldude hier heb ik wat aan http://htmlhulp.nl/ Zal vast ook nog wel iets behulpzaams bevatten
September 14, 200421 yr Ik heb wel HTML kennis. Maar met HTML kennis ben je echter niet. je moet verschillende programma's gebruiken. Bijv. voor graphics: Adobe Photoshop. Maar als je snel een site wilt maken dan kun je het ook gewoon met Microsoft Frontpage. Tigran B)
Hee allemaal ik heb een vraag hoe maak je een .NL website??? het kost geld maar ik wil het erg graag maar ik heb geen HTML-kennis dus
Ik wil ook een GTA website dan wil ik samenwerken met GTAgames.nl en het forum enz.
Edited by Joriz