Geplaatst: 11 oktober 200519 jaren comment_242164 weet iemand mischien hoe ik aan een police maverick kan komen zonder proberen van de politie te jatten als je word achtervologd en als dat de enige mannier is kan je me dan ook uitleggen hoe ik hem steel??
Geplaatst: 11 oktober 200519 jaren comment_242167 weet iemand mischien hoe ik aan een police maverick kan komen zonder proberen van de politie te jatten als je word achtervologden als dat de enige mannier is kan je me dan ook uitleggen hoe ik hem steel?? Er staat een Plice Maverick op het dak van het politiebureau in Pershing Square, Los Santos. Je moet aleen wel een andere Helicopter/Jetpack hebben om op het dak te komen. Eenmaal op het dak gewoon in de heli stappen. Verder zijn er volgens mij geen andere plekken voor de Police Maverick.. @Cool Hand De helicopter daar is een gewone Maverick volgens mij, geen Police Maverick .
Geplaatst: 11 oktober 200519 jaren comment_242171 Het politie bureau in San Fierro heeft een Helicopter (helaas geen politie zegt BS net! Maar toch nog succes met vliegen! Deze Helikopter is tevens wel te voet te bereiken! Koos. Bewerkt: 11 oktober 200519 jaren door Cool Hand
Geplaatst: 11 oktober 200519 jaren Auteur comment_242174 een ding, op san fiero is geen police maverick das een gewone maverick!! toch bedankt Bewerkt: 11 oktober 200519 jaren door nuke_obelisk
weet iemand mischien hoe ik aan een police maverick kan komen zonder proberen van de politie te jatten als je word achtervologd
en als dat de enige mannier is kan je me dan ook uitleggen hoe ik hem steel??