Geplaatst: 11 oktober 200519 jaren comment_242206 Het beeld van gta sa is echt zo traag het is een schone gta geen cheats of wat dan ook
Geplaatst: 21 november 200519 jaren comment_270872 Voor 150 euro kom je een heel eind. En inderdaad wat DMW.... al zei: Koop een Gforce Nvidea 6000 serie. Dit zijn gewoon goede kaarten waarmee je een heletijd mee veder kan. Wat ik ook zag is dat je geheugen 256 MB is, dit is gelijk aan de minimale eisen dus als je nog ergens geld bij elkaar kan rapen zal ik je zeker aanraden een extra geheugen bankje te kopen voor. Het beste merk: Kingston. Je moet wel op letten dat je de juiste heb. Dit weet je om met je oude bankje naar de winkel te gaan en dan zeggen: Ik wil er eeen van ...MB van dit type! Je kan ook even kijken wat op het bankje staat geprint en dat even over schrijven. Ikkes
Geplaatst: 22 november 200519 jaren comment_271823 Voor 150 euro kom je een heel eind. En inderdaad wat DMW.... al zei: Koop een Gforce Nvidea 6000 serie. Dit zijn gewoon goede kaarten waarmee je een heletijd mee veder kan.Wat ik ook zag is dat je geheugen 256 MB is, dit is gelijk aan de minimale eisen dus als je nog ergens geld bij elkaar kan rapen zal ik je zeker aanraden een extra geheugen bankje te kopen voor. Het beste merk: Kingston. Je moet wel op letten dat je de juiste heb. Dit weet je om met je oude bankje naar de winkel te gaan en dan zeggen: Ik wil er eeen van ...MB van dit type! Je kan ook even kijken wat op het bankje staat geprint en dat even over schrijven. Ikkes Ik heb gister een nvidia 6200 gt 256 mb gekocht en het spel loopt nu zoals het hoort. Volgende maand zo'n geheugen bankje kopen. In ieder geval bedankt voor het advies. Mzl Thijs79
Geplaatst: 22 november 200519 jaren comment_271840 Hoi thijs, Dat is leuk om te horen. Ik wens je nog veel succes met je GTA. En ik wens je nog veel plezier op het forum. Ikkes. Ps. Nogmaals, Let er wel goed op dat je het juiste soort geheugen koopt.
Het beeld van gta sa is echt zo traag het is een schone gta geen cheats of wat dan ook