Geplaatst: 11 oktober 200519 jaren comment_242367 Implaats steeds een nieuw topic te openen voor een paintjob heb ik besloten een algemeen topic te maken, hier mag je zelfgemaakte paintjobs plaatsen met downloadlink. Gebruik dit lijstje: [B] Naam Paintjob, [/B] [B] Auto, [/B] [B] Downloadlink, [/B] Er mag in dit topic ook gerate worden, Ik ben benieuwdt
Geplaatst: 11 oktober 200519 jaren comment_242381 Het is alweer een tijd geleden dat ik mijn (lelijke) monstertruck paintjob heb gemaakt . Volgens mij is deze (ietsje) beter: Naam Paintjob: cloud gta forum paintjob Auto: savanna Downloadlink: nog geen Aangezien er niet veel gereageerd werd bij pucky paintjob's post ik hem hier maar. Hoe kom ik erop: nou ja ik d8 ik moet toch iets grappigs met GTA forum maken en toen las ik iets over Claud .... (lijkt op cloud)
Geplaatst: 12 oktober 200519 jaren comment_242794 Naam: Savanna Playboy Paintjob Auto Savanna Download: Dit vind ik de leukste van de 3 die ik gemaakt heb Rate plss: 1/10
Geplaatst: 12 oktober 200519 jaren comment_242915 Ga ik maar weer eens ownen :'D Auto: Remington Naam Paintjob: 2pac Smoke Weed Everyday Paintjob Download: Klik hier. Plaatjes: Bewerkt: 12 oktober 200519 jaren door Achille
Geplaatst: 12 oktober 200519 jaren comment_243123 lol deze was ff om wat te testen daarom zet ik hem niet te downloaden. hier nog een deze ziet er beter uit. @ brandley zit hier ook een post per dag limiet aan? Bewerkt: 12 oktober 200519 jaren door gangster28
Geplaatst: 12 oktober 200519 jaren Auteur comment_243140 @ brandley zit hier ook een post per dag limiet aan? Zolang je niet irritant post, of extreem veel (5 á 6 posts) ga ik niet moeilijk doen... Als iemand na mijn mening te ver is gegaan krijgt hij gewoon een PB en weet hij dat hij zich een beetje in moet houden. Als het niet nodig is stel ik hier nog geen regels voor op.
Geplaatst: 14 oktober 200519 jaren comment_244149 Ik heb een nieuwe paintjob gemaakt met Adobe Photoshop : The Rainbow Car Vinden jullie hem mooi ? Je kan hem hier downloaden : http://rapidshare.de/files/6276651/blade1.txd.html
Geplaatst: 15 oktober 200519 jaren comment_244690 ziet er grappig uit Hier mijn paintjob ... al best oud maar ik vind hem nogsteeds wel grappig ... de eerste (zover ik weet) Nederlandse Politie Auto (btw nu ik ff denk) Het is eigelijk helemaal geen paintjob ... je komt hem altijd zo tegen :$ Greetz GizmO
Geplaatst: 15 oktober 200519 jaren comment_244713 Het was ook 1 van de eerste snel gemaakt met paint zelfs nog dus dat is dan logisch Greetz GizmO
Geplaatst: 15 oktober 200519 jaren comment_244969 Of je zoekt gewoon zon waggie op google.nl en dan kopieer je de zijkant op je paintjob dn ziet het beter uit denk ik
Geplaatst: 9 november 200519 jaren comment_263692 welk progamma gebruiken jullie om ze in GTA te stoppe
Geplaatst: 9 november 200519 jaren comment_263701 Mooi gemaakt! Dit is de eerste nederlandse politie bak! ziet er grappig uit Hier mijn paintjob ... al best oud maar ik vind hem nogsteeds wel grappig ... de eerste (zover ik weet) Nederlandse Politie Auto (btw nu ik ff denk) Het is eigelijk helemaal geen paintjob ... je komt hem altijd zo tegen :$ Greetz GizmO
Geplaatst: 9 november 200519 jaren comment_263712 Ga ik maar weer eens ownen :'D Auto: Remington Naam Paintjob: 2pac Smoke Weed Everyday Paintjob Download: Klik hier. Plaatjes: niet te arrogant gaan doen he nee die is echt dik mooi 9/10 die playboy ride is ook dik lijp een 8,9/10
Geplaatst: 10 november 200519 jaren comment_263988 mense ik heb een soort tutorial gezien hier ergens op het forum hoe je een paintjob maakt. maar ik kan em niet meer vinde dus weet iemand waar die staat?
Geplaatst: 12 november 200519 jaren comment_265329 mense ik heb een soort tutorial gezien hier ergens op het forum hoe je een paintjob maakt.maar ik kan em niet meer vinde dus weet iemand waar die staat? Kijk is rond in de Master Tutorial List, daar staan een groot aantal tuts, waarin uitgelegd is hoe je moet modden. Volgende keer daar even kijken + de zoekfunctie gebruiken .
Implaats steeds een nieuw topic te openen voor een paintjob heb ik besloten een algemeen topic te maken, hier mag je zelfgemaakte paintjobs plaatsen met downloadlink.
Gebruik dit lijstje:
Er mag in dit topic ook gerate worden,
Ik ben benieuwdt