Geplaatst: 12 oktober 200519 jaren comment_242849 Als ik een auto-texture heb geimporteerd bijv : tornado.txd,en ik wil de texture vervangen,geeft hij deze fout : REPORTED ERROR : READED STREAM ERROR Wil iemand mij hiermee helpen ? Het is nochtans het juiste soort bestand (bmp) Alvast bedankt
Geplaatst: 12 oktober 200519 jaren comment_242989 kun je mischien even uitleggen hoe je het precies doet? Want zo zou ik het even niet weten.
Geplaatst: 12 oktober 200519 jaren Auteur comment_242998 kun je mischien even uitleggen hoe je het precies doet?Want zo zou ik het even niet weten. 1. Ik open *.txd 2.Ik wil de texture wijzigen (van de auto) en ik duw dus op import 3.ik selecteer een plaatje 4.Dan komt de fout Ik hoop dat je het nu begrijpt want ik zou mijn texture graag in game zien
Geplaatst: 12 oktober 200519 jaren comment_243045 De 'versie' van het bestand dat je importeert is fout. Dubbelklik je textuur (die wordt geopend met windows-viewer als het goed is) en druk op de diskette. Sla op over dezelfde textuur als je hebt geladen.
Als ik een auto-texture heb geimporteerd bijv : tornado.txd,en ik wil de texture vervangen,geeft hij deze fout : REPORTED ERROR : READED STREAM ERROR
Wil iemand mij hiermee helpen ? Het is nochtans het juiste soort bestand (bmp)
Alvast bedankt