Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_243048

Wat vinden jullie, zijn jullie HIP HOP muziek leuk of harcore??

Ik persoonlijk HIP HOP

EDIT: bij HIP HOP bedoel ik ook rap

Bewerkt: door C-J_Redman

• Reacties 136
  • Bezichtigingen 8k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_243051

Hip Hop is alleen maar gepraat op een beat. Dat lukt mij ook nog wel met beetje oefenen maar puur hardcore maken vind ik een groter kunst. Hip Hop mag wij mij weg en de hele NL bende mag ook het land uit. Laat ik zo zeggen: Hun bakken er niks van.

Geplaatst:
comment_243106
bedoel je dan iedereen die van HIP HOP houd mag het land uit?

Nee mensen die Hip-Hop maken met 'onzin' erin. Zo als 50 cent met de hele tijd maar door dezelfde 'I bring you to the candy shop' dat vind ik nergens op slaan. Die mag van mij ook nu al stoppen met zijn G-poep gedoe. Of die (somige) liedjes van alib. Er zijn te veel mensen die van Hip-Hop houden om ze allemaal met z'n alle het land uit te sturen. Dan hou je maar een hoopje 500 man over over. Nee hoor :puh: er zijn Zat mensen die hardcore, trance, rock enz. houden.

Geplaatst:
comment_243136

@ bjorn: Kan je me vertellen wat het verschil tussen rap en hip-hop is?

btw. Ik luister erg vaak naar rap etc, maar een lekker trance nummertje gaat er ook wel door. Pure hardcore vind ik té extreem. Ik hou meer als iets van DJ Jean - Feel it.

Geplaatst:
comment_243144

Inderdaad je mag het echt niet verwarren met de commerciele hip-hop. Er bestaan echt wel goeie nummers. Ik kies persoonlijk voor Hip-hop omdat mijn stijl meer R&B enzo is.

Geplaatst:
comment_243216
Hip Hop is alleen maar gepraat op een beat. Dat lukt mij ook nog wel met beetje oefenen maar puur hardcore maken vind ik een groter kunst. Hip Hop mag wij mij weg en de hele NL bende mag ook het land uit. Laat ik zo zeggen: Hun bakken er niks van.

denk je gt dat je zomaar ff in een dag kan leren rappen :ch: dat is heus niet zo makkelijk als je denkt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.