Geplaatst: 12 oktober 200519 jaren comment_243048 Wat vinden jullie, zijn jullie HIP HOP muziek leuk of harcore?? Ik persoonlijk HIP HOP EDIT: bij HIP HOP bedoel ik ook rap Bewerkt: 13 oktober 200519 jaren door C-J_Redman
Geplaatst: 15 oktober 200519 jaren comment_245444 in jou sig is die vuist van angerfist ook van white power dus moet jij fvooral niet klagen.. Wat lul jij nou? je weet niks van hardcore zo te zien..
Geplaatst: 15 oktober 200519 jaren comment_245445 Ik ben ook geen boeroe.. edit: het is wel die vuist van white power.. dus kom niet praten ,,hier in walcheren lopen genoeg racisten rond met een vuist die omhoogstaat met white power eronder zijn skinheads met kisten ze worden hier altijd geklapt omdat ze racist zijn.. Bewerkt: 15 oktober 200519 jaren door Achille
Geplaatst: 15 oktober 200519 jaren comment_245460 Ik ben ook geen boeroe..edit: het is wel die vuist van white power.. dus kom niet praten ,,hier in walcheren lopen genoeg racisten rond met een vuist die omhoogstaat met white power eronder zijn skinheads met kisten ze worden hier altijd geklapt omdat ze racist zijn.. Wat gangster28 is juist!! Niet alle gabber's zijn nazi's.. Het wilt ook niet zegen dat als je nou van hardcore houd dat je ook een racist bent! Ik geef ook toe hoor! ik hou van hardcore & rap.. ik ben een racist als het aankomt op turken die denken dat ze echt alles mogen in belgie & nederland enzoo... Maar ik heb niks tegen tupac, biggie,...en al die andere goede rapper's Laat iedereen met rust... als je nou van rap of hardcore of iets anders houd... Nu back on topic! Bewerkt: 15 oktober 200519 jaren door bjorn13
Geplaatst: 16 oktober 200519 jaren Auteur comment_245601 algemeen is het zo dat veel racisten of nazi's naar hardcore luisteren maar niet iedereen is dan een racist, het is inderdaad wat extreem dat je je zelf dj adolf noemt. zeg nou gewoon maar wat je het leukste vindt het liefst met een reden en hoe op ober raciste gedoe
Geplaatst: 16 oktober 200519 jaren comment_245606 algemeen is het zo dat veel racisten of nazi's naar hardcore luisteren maar niet iedereen is dan een racist, het is inderdaad wat extreem dat je je zelf dj adolf noemt. zeg nou gewoon maar wat je het leukste vindt het liefst met een reden en hoe op ober raciste gedoe toch nog iemand die het begrijpt.
Geplaatst: 18 oktober 200519 jaren comment_247462 Hardcore will never die ik ben ook zwaar hardcore fan maar ben geen racist onthou da
Geplaatst: 18 oktober 200519 jaren comment_247485 ik vind hardcore eigelijk soms leuk en rap is ook wel leuk dus alletwee wel maar ik hou niet echt van muziek ik houd veel liever gamen maar ik luistert ook naar tupac en snoopdogg en ik luistert soms en als ik uit mijn dak wilt gaan ga ik naar hardcore luisteren dus er tussen in. Bewerkt: 18 oktober 200519 jaren door Barcelona
Geplaatst: 18 oktober 200519 jaren comment_247530 edit: het is wel die vuist van white power.. dus kom niet praten Nee is niet, die vuist is weer hetzelfde verhaal met Lonsdale, dat mensen het van maken dat het racistisch is. Trouwens, alle racisten luisteren naar Hardcore, maar vergeleken met alle mensen die Hardcore op 1 hebben staat is er maar een klein deel racist. Laatst is mijn neef na het concert van DJ Outblast geweest, het schijnt dus dat er veel werd gezegt dat hardcore niks met de kleur te maken had. Bewerkt: 18 oktober 200519 jaren door Tim14
Geplaatst: 18 oktober 200519 jaren comment_247533 edit: het is wel die vuist van white power.. dus kom niet praten Dat weet ik nu ook pas. Ik hou me niet bezig met die dingen, ik weet wel dat die vuist niet van Angerfist is zal wel niet want angerfist draagt vesten met die vuist en hij is geen racist want hij werkt mee aan hardcore unitid en dat is tegen rasicme. EDIT ben even aan het zoeken geweest en hier het resultaat. White power angerfist zit toch wel wat verschil tussen. Bewerkt: 18 oktober 200519 jaren door gangster28
Geplaatst: 18 oktober 200519 jaren comment_247536 edit: het is wel die vuist van white power.. dus kom niet praten Dat weet ik nu ook pas. Ik hou me niet bezig met die dingen, ik weet wel dat die vuist niet van Angerfist is zal wel niet want angerfist draagt vesten met die vuist en hij is geen racist want hij werkt mee aan hardcore unitid en dat is tegen rasicme. EDIT ben even aan het zoeken geweest en hier het resultaat. White power angerfist Ja daarom zo'n vuist is weer echt iets voor die wannabe racisten die stoer willen doen om zo'n vuist te laten zien.. edit: Angerfist komt wel heel dubbelzinnig over? Bewerkt: 18 oktober 200519 jaren door Tim14
Geplaatst: 18 oktober 200519 jaren comment_247538 Ja daarom zo'n vuist is weer echt iets voor die wannabe racisten die stoer willen doen om zo'n vuist te laten zien.. hoe bedoel je ik snap je niet helemaal. Angerfist komt wel heel dubbelzinnig over? vind ik ook wel een beetje ja. Bewerkt: 18 oktober 200519 jaren door gangster28
Geplaatst: 18 oktober 200519 jaren comment_247550 Hip-hop of hardcore : Hip hop natuurlijk , maar persoonlijk hou ik gewoon van harde rock dus dan weet je het he
Geplaatst: 18 oktober 200519 jaren comment_247556 niet iedereen die naar hardcore luistert is racist, die echt erge gasten zijn vaak de gene die naar siegheil ofzoiets luisteren. ik luister ook naar sommige hardcore, maar rock of trance vind ik wel het vetst :'D
Geplaatst: 18 oktober 200519 jaren Auteur comment_247849 dat wisten we al mre sieg heil muziek wat is dat? is dat van die hitler muziek? zojah wie daar naar luistert mag ik niet
Wat vinden jullie, zijn jullie HIP HOP muziek leuk of harcore??
Ik persoonlijk HIP HOP
EDIT: bij HIP HOP bedoel ik ook rap
Bewerkt: door C-J_Redman