Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_243985

Hallo,

ik heb GTA:SA uitgespeeld.

Daarna verveelde ik me kapot.

Ik besloot auto's te gaan tunen.

Aan de enekant vond ik van die stijl auto's wel cool.

Maar aan de andere kant vind ik auto's zoals de 'voodoo' en de 'blade' een beetje gangser overkomen, en daar houw ik ook wel van.

Na diep na te hebben gedacht heb ik voor het laatste gekozen.

Nu zijn mijn vragen:

> Wat kan ik nog meer doen nadat je GTA:SA uitgespeeld hebt. (en niet van die crap shit zoals oesters opduiken)

> Waar staat het grootste huis? dus waar ik de meeste auto's kwijt kan? (het liefst is Los Santos, want da's ook een gang stad).

*EDIT*

Ohja, een blade 4 sale plaatsje zal ook wel lekker zijn. ;)

Bewerkt: door diehard

Featured Replies

Geplaatst:
comment_243995

Als je SA hebt uitgespeeld, kun je nog verschillende extra-missies doen, zoals politiemissies, ziekenhuismissies, challenges enz.

Waar het grootste huis staat weet ik niet.

Succes nog met SA! ;)

Edit: Ja, als je de politiemissies doet heb je dat wel. Maar je hebt ook een aantal challenges, waarbij je moet racen voor de eerste plaats, en bijvoorbeeld de Burglar missies, waarbij je moet inbreken bij huizen...

Bewerkt: door Froodooo

Geplaatst:
  • Auteur
comment_243998
Als je SA hebt uitgespeeld, kun je nog verschillende extra-missies doen, zoals politiemissies, ziekenhuismissies, challenges enz.

Waar het grootste huis staat weet ik niet.

Succes nog met SA! ;)

Politiemissi's: moet je dan als een achterlijke achter een opholgeslagen auto aan terwijl er tegelijkertijd politie 8er jouw aan zit?

Maja, graag antwoord op de andere vragen (andere oplossingen)

Geplaatst:
comment_244003
Politiemissi's: moet je dan als een achterlijke achter een opholgeslagen auto aan terwijl er tegelijkertijd politie 8er jouw aan zit?

Neej hoor dat hoeft niet, als jij niet tegen andere politie-auto's aan beukt en geen motoragenten aandrijd krijg je ook geen politie achter je aan...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_244011

Neej hoor dat hoeft niet, als jij niet tegen andere politie-auto's aan beukt en geen motoragenten aandrijd krijg je ook geen politie achter je aan...

Toch gek, want als een andere tegen een politie auto aanrij dan komt hij ineens niet 8er m aan.

En oja, als je een mep krijg van iemand en die politie ziet het, doen ze niets en als jij dan terug mep komen ze achter je aan. :bonk:

Geplaatst:
comment_244012

En het grootste huis, althans met de plek voor de meeste auto's, is het verlaten vliegveld naast LV. Je kan daar in de hangar 4 wagens, motoren of vliegtuigen kwijt en in de kleine garage naast het huis nog eens 2 of 3. Dat schiet dus lekker op.

Geplaatst:
comment_244017

Wat je nog kan doen:

- De race tournaments, ze zijn te vinden bij de grijs-witte vlagjes op je kaart.

- De Courier-missies. Je hebt er 3, in Los Santos met een bmx, in San Fierro met een Freeway en in Las venturas met een pizzaboy. Je moet dan pakketjes rondbrengen in de stad.

- De Trucker & Quarry-missies.

De garage weer je het meest auto's kan in opslaan is die in San Fierro, in Doherty.

In Los Santos is dat denk ik je huis in Grove Street.

EDIT Zoals Schaap zei, Je vliegveld in de Desert is de grootste. :puh:

Bewerkt: door Dizzee

Geplaatst:
comment_244167

en echt het grootste huis is mad dog mansion, maar daar kan je helaas geen auto's stallen (oh jah, en ik heb is een keer gelezen dat je nooit meer kan basketballen als je daar gesaved heb)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_244242
en echt het grootste huis is mad dog mansion, maar daar kan je helaas geen auto's stallen (oh jah, en ik heb is een keer gelezen dat je nooit meer kan basketballen als je daar gesaved heb)

Ik ff blij dat ik daar nog nooit gesaved heb. :{

Geplaatst:
comment_244254

leuk voor jou diehard maar blijf aub ontopic!!

ONTOPIC:de 3 grootste opslagplaatsten om je auto's in te plaatsten zijn : de garage in doherty,san fierro;je huis op de calton heigts , daar kan je zo'n vier auto's in plaatsen;en tot slot nog je huizen in las venturas (prickle pine,whitewood estates enz...)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_244298

leuk voor jou diehard maar blijf aub ontopic!!

ONTOPIC:de 3 grootste opslagplaatsten om je auto's in te plaatsten zijn : de garage in doherty,san fierro;je huis op de calton heigts , daar kan je zo'n vier auto's in plaatsen;en tot slot nog je huizen in las venturas (prickle pine,whitewood estates enz...)

Doe je ff rustig?

Je gaat er echt niet dood van ofzo hoor...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.