Geplaatst: 14 oktober 200519 jaren comment_243985 Hallo, ik heb GTA:SA uitgespeeld. Daarna verveelde ik me kapot. Ik besloot auto's te gaan tunen. Aan de enekant vond ik van die stijl auto's wel cool. Maar aan de andere kant vind ik auto's zoals de 'voodoo' en de 'blade' een beetje gangser overkomen, en daar houw ik ook wel van. Na diep na te hebben gedacht heb ik voor het laatste gekozen. Nu zijn mijn vragen: > Wat kan ik nog meer doen nadat je GTA:SA uitgespeeld hebt. (en niet van die crap shit zoals oesters opduiken) > Waar staat het grootste huis? dus waar ik de meeste auto's kwijt kan? (het liefst is Los Santos, want da's ook een gang stad). *EDIT* Ohja, een blade 4 sale plaatsje zal ook wel lekker zijn. Bewerkt: 14 oktober 200519 jaren door diehard
Geplaatst: 14 oktober 200519 jaren comment_244347 Je kunt ook nog de Quarrt missie's doen, die zijn ook wel leuk. Je bedoelt cker de Quarry missies Maar er zijn in LV ook missies met die delivery courier dan moet je dingen bezorgen op een Faggio Hij staat ergens bij een Burger Shot in het noorden van LV
Geplaatst: 14 oktober 200519 jaren comment_244350 En je kan natuurlijk ook alle Stunts doen. Maar kortom, je kan beter overnieuw beginnen dat heb ik ook gedaan. De missies zijn gewoon leuker. En daten met je vriendinnen kan je ook nog doen.
Geplaatst: 14 oktober 200519 jaren Auteur comment_244374 En je kan natuurlijk ook alle Stunts doen.Maar kortom, je kan beter overnieuw beginnen dat heb ik ook gedaan. De missies zijn gewoon leuker. En daten met je vriendinnen kan je ook nog doen. Ben ik ookal mee bezig, maar da's alleen maar om de Pimp Suite te krijgen :'D Oja, racen! dat vind ik ook wel leuk. Bewerkt: 14 oktober 200519 jaren door diehard
Hallo,
ik heb GTA:SA uitgespeeld.
Daarna verveelde ik me kapot.
Ik besloot auto's te gaan tunen.
Aan de enekant vond ik van die stijl auto's wel cool.
Maar aan de andere kant vind ik auto's zoals de 'voodoo' en de 'blade' een beetje gangser overkomen, en daar houw ik ook wel van.
Na diep na te hebben gedacht heb ik voor het laatste gekozen.
Nu zijn mijn vragen:
> Wat kan ik nog meer doen nadat je GTA:SA uitgespeeld hebt. (en niet van die crap shit zoals oesters opduiken)
> Waar staat het grootste huis? dus waar ik de meeste auto's kwijt kan? (het liefst is Los Santos, want da's ook een gang stad).
*EDIT*
Ohja, een blade 4 sale plaatsje zal ook wel lekker zijn.
Bewerkt: door diehard