Jump to content
Geplaatst:
comment_244243

Hallo,

In deze topic plaats je een foto van een voetballer (niet al te moeilijk) en dan moeten de anderen het raden.

Je mag maar 2 keer posten per dag !!!

Ok,ik begin :

fddsgdhbf8zm.jpg

Het is niet de bedoeling dat je gaat raden in welk land of bij welke club de betreffende speler speelt. Alleen namen posten dus.

• Reacties 968
  • Bezichtigingen 89.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_645912
Mischien wel , maar wil je zeggen welke ploeg ? bijna niemand post hier in dit topic en we weten niet wie het is dus aub ? :)

Ik wacht nog heel ff ok:P?

Ok dan :duh::puh:

Niemand reageerd :puh: Zeg het team maar Lars :D

Geplaatst:
comment_645970
Mischien wel , maar wil je zeggen welke ploeg ? bijna niemand post hier in dit topic en we weten niet wie het is dus aub ? :)

Ik wacht nog heel ff ok:P?

Ok dan :duh::puh:

Niemand reageerd :puh: Zeg het team maar Lars :D

OK Deze speler speelt bij de club die dit jaar nog championsleague speelde. Nou is ie niet zo moeilijk meer he?? :puh:

Geplaatst:
comment_652972

Jah :) Hoe weet je dat zeg ? Is toch helemaal niet zo bekend ? :)

Maar goed geraden JantjeIII Jij bent ;)

Edit ==> M@rt!n heeft niet meer geantwoord dus :)

Bewerkt: door Aeroplane

Geplaatst:
comment_653788

ik ken hem eigelijk best wel goed van fifa enzo. Zag hem laatst nog spelen bij liverpool.

nou ja hier komt ie je zal denken die voetbalt toch niet meer maar hij voetbalt toch wel :puh:

:dans: Hier komt ie!! :dans:

post-48072-1176402028.jpg

Ik geef 1 tip, want volgens mij is ie best wel moeilijk hij is 52 jaar.

Bewerkt: door Jantje III

Geplaatst:
comment_653814
ik ken hem eigelijk best wel goed van fifa enzo. Zag hem laatst nog spelen bij liverpool.

nou ja hier komt ie je zal denken die voetbalt toch niet meer maar hij voetbalt toch wel :puh:

:dans: Hier komt ie!! :dans:

post-48072-1176402028.jpg

Ik geef 1 tip, want volgens mij is ie best wel moeilijk hij is 52 jaar.

is hij wel van een bekende club want ik ken nog helemaal niemand die 52 jaar is en voetbalt :|

Groot-Duimpje

Geplaatst:
comment_654259

Het is de Italiaanse cabaretier Gene Gnocchi die als soort van publiciteitsstunt een contract heeft weten te krijgen bij de Serie A-club Parma. Het is namelijk zijn grote wens om ooit uit te komen in de Serie A, maar het is nog maar de vraag of dat gaat lukken. Parma heeft namelijk nog altijd een grote kans om te degraderen en dan is het toch niet erg handig om iemand op te stellen die het niveau gewoonweg niet aankan.

@ jensbrinkman: Het topic heet Raad de voetballer en dus is het logisch dat het geen Jan Wegereef zal zijn, aangezien dat een scheidsrechter is. Gene Gnocchi is natuurlijk een cabaretier en zou hier normaal gesproken niet thuishoren, maar gezien het feit dat hij wél een contract heeft bij een profclub kan hij in dit topic wel geplaatst worden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.