Geplaatst: 14 oktober 200519 jaren comment_244258 ik heb een probleem met DFF maken .. ik krijg deze fout ik heb een tut gevolgd die het 1x goed heeft gedaan ... maar nu krijg ik telkens de error ... ik heb het een aantal keren overnieuw geprobeerd maar hij bleef maar komen :S Help me Greetz GizmO
Geplaatst: 14 oktober 200519 jaren comment_244379 ik heb een probleem met DFF maken .. ik krijg deze fout ik heb een tut gevolgd die het 1x goed heeft gedaan ... maar nu krijg ik telkens de error ... ik heb het een aantal keren overnieuw geprobeerd maar hij bleef maar komen :S Help me Greetz GizmO Je doet het verkeerd. Het moet zo: Jij kiest dus voor open script, maar je moet run script doen.
Geplaatst: 14 oktober 200519 jaren Auteur comment_244418 Dat doet ik ... maar ik heb het voor de rekerheid toch overnieuw geprobeerd ... maar hij bleef de foutmelding geven :S ik heb ook altijd problemen met zoiets Greetz GizmO
Geplaatst: 14 oktober 200519 jaren comment_244422 Verwijder je ouwe scripts en voeg deze toe, (voor het exporteren van de DFF importeren en de coll) Mij lukt het ook niet de IOmap en de DFF scripts in 1 folder te hebben scripts1.rar
Geplaatst: 15 oktober 200519 jaren Auteur comment_244466 Ik heb het geprobeerd en het werkt je bent geweldig Bradley H. Nu moet ik nog me model in SA krijgen Greetz GizmO
ik heb een probleem met DFF maken .. ik krijg deze fout
ik heb een tut gevolgd die het 1x goed heeft gedaan ... maar nu krijg ik telkens de error ... ik heb het een aantal keren overnieuw geprobeerd maar hij bleef maar komen :S
Help me
Greetz GizmO