Jump to content
  • Reacties 106
  • Bezichtigingen 72.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1451073
Dit zijn de dingen die ik denk van alles.

Het bovenste toch, dat eronder was algemeen geweten :7 ,

maar als je de rest van de letters kan vinden...

L=Leone of Latore

K=Kasen

Geplaatst:
comment_1451187

Alle "nieuwe" info die nu nog wordt gepost is allemaal al te zien op één van de eerdere pagina's van dit topic en op WikiGTA. Laat dit topic dus maar lekker rusten...tenzij je écht iets toe hebt te voegen.

Geplaatst:
comment_1458350

Omdat er bijna niemand meer is die daar over na denkt. Hier zitten misschien tien mensen die zich afvragen wie Darkel is. Dat is niks voor Rockstar. Bovendien hebben ze de gewoonte om dingen te verzwijgen die vroeger in het spel zaten. Ik zal niet in details treden, maar om een voorbeeld te noemen: GTA San Andreas is echt een HELE ZOOI uit verwijderd. Missies, functies, extra dialoog (wat veel meer over het verhaal verteld), modellen, enzovoort. Echt zowat de helft wordt eruit gesloopt voordat het spel in de winkel komt. Het is verbazingwekkend om te zien wat er ooit allemaal in het spel heeft gezeten.

Geplaatst:
comment_1460559

Darkel was een opdrachtgever maar hij is eruit gegaan omdat die aanslagen op de twin towers er toen was

omdat misschien darkel die opdrachten met aanslagen ook had gedaan

maar er zijn mods om hem te zien

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1482939

Ik heb gehoord over Curtly en Darkel, en er veel over gelezen, maar ik had nog nooit gehoord van Novy, totdat ik hierop stuitte:

Novy link

Heeft iemand er ooit van gehoord of heeft iemand informatie over hem?

Ik heb een video te pakken van hoe novy eruit zag :D

Bewerkt: door sebikola

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1507720
Novy is fake, ik heb hem nog nooit in de files gezien.

Dan heb je niet goed gekeken. Het model en de skin van Novy zijn evenals die van Darkel eenvoudig in gta3.img te vinden.

NOVY.TXD:

Novy_TXD.jpg

Helaas schijnt het model niet in orde te zijn: als ik de originele dff gebruik ziet Novy er uit als een blokkendoos. In-game treden er nog meer problemen op en is het model volslagen onbruikbaar. Ik heb geen idee of de maker van het filmpje op Youtube het model werkend heeft gekregen, een ander model heeft gebruikt of zelfs een eigen model heeft gemaakt.

Novy_config.jpg

Novy_disfig.jpg

Wie Novy was is onbekend. Sommigen menen dat hij bedoeld was als playerped ipv. Claude, maar voor zover ik weet is daar geen bron van. Ik vermoed dat dit gerucht is ontstaan doordat de naam een afgeleide is van het Tsjechische "nový" of "novak", dat "nieuwkomer" betekent. In het topic op GTAForums waar hierboven naar gelinkt wordt vereenzelvigt men Novy met Thomas "Tom Novy" Reichold. De speculatie is dat deze Duitse DJ als radio-host voor GTA III gepland zou zijn en dat hij ook een cameo in een missie zou krijgen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.