Jump to content
Geplaatst:
comment_245317

Ik zat een beetje te zoeken op Internet naar informatie over de Panopticon Killer, en toen kwam ik dit filmpje tegen, en ik moet zeggen, het ziet er egt zeer realistisch uit... de kwaliteit is beroerd, maar op het einde zie toch duidelijk een man met een kettingzaag, Wat denken jullie ervan?

Ik geloof het persoonlijk niet, het valt op dat hij tegen de muur slaat, en dan ineens binnen is! Ik ga het nog een keer uitproberen...

Download Filmpje LeatherFace!

Met dank aan Nasty-Toilet-Man

• Reacties 129
  • Bezichtigingen 11.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_245727

Misschien kun je er op de pc versie niet door gaan (door die deur als je er op klopt) want er zijn veel bugs verwijderd van de ps2<->pc

Geplaatst:
comment_245728
Hoe maak je screen op de ps2?

En hoe zet je die op internet?

IK ZWEER HET ECHT Geloof me!!!

digitale camera

en hier uploaden.

imageshack

Misschien kun je er op de pc versie niet door gaan (door die deur als je er op klopt) want er zijn veel bugs verwijderd van de ps2<->pc

en ik heb het op de pc en de ps2 geprobeerd.

Bewerkt: door gangster28

Geplaatst:
  • Auteur
comment_245744
Da's fijn!

Maarbij mijn VRIEND werkt die wel hoor!. :sigaar:

Laat die VRIEND dan een screenshot maken, want ik geloof er niks van...

Geplaatst:
comment_245781

Bestaat wel, kijk dat filmpje dan... zal moeilijk zijn om het zo goeie kwaliteit te faken. En je hoort hem bovendien ook nog roepen ''I'm gonna get you PIGGY''.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_245795
Bestaat wel, kijk dat filmpje dan... zal moeilijk zijn om het zo goeie kwaliteit te faken. En je hoort hem bovendien ook nog roepen ''I'm gonna get you PIGGY''.

Ik heb het filmpje net nog gekeken, en wat je hoort zijn volgens mij achtergrond geluiden...

Geplaatst:
comment_245873
Er bestaat GEEN Panoptican Killer en GEEN Leatherface, iemand wil gewoon aandacht!

ICK heeft gelijk hij zit er gewoon niet in

zullen we er dan nou mee ophouden :sst:

Geplaatst:
comment_245879

Op een al eens eerder vermelde site heb ik deze screenshot gevonden, maar nu schoot er mij iets binnen. Er is een mannetje die hotdogs verkoopt e.d, maar check eens deze screen.. Ze lijken heel erg goed op elkaar.. Maar de persoon in het filmpje lijkt er totaal niet op, er is wel een ped maar die heeft geen masker maar is voor de rest identiek.

Ik weet echt niet meer, nu ben ik wel in de war..

Geplaatst:
comment_245895

ik vind ze allebei op elkaar lijken

maar ik heb nog nooit een hotdogverkoper met een kettingzaag gezien

misschien was die daar zijn vlees voor zijn hotdogs aan het halen :D

Geplaatst:
comment_245906
ik vind ze allebei op elkaar lijken

maar ik heb nog nooit een hotdogverkoper met een kettingzaag gezien

misschien was die daar zijn vlees voor zijn hotdogs aan het halen :D

Eerst zeg je: Laten we er over op houden, en daarna ga je er toch weer vrolijk mee door? :?

Waarom zouden we moeten ophouden... En als er helemaal geen Killer is (wat waarschijnlijk ook zo is) Wat dan nog? we mogen toch best discussieren over het filpmje enzo....

We hebben het hier over het filpmje, en dat we er geen logische verklaring voor weten..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.