Jump to content
Geplaatst:
comment_246106

Het is echt een tof spel zeker de moeite waard.

Wat leuk is is dat je nederlanders kan kiezen die ook echt nederlands praten.

Het klinkt voor geen meter maar het is wel leuk bedacht.

Als special kunnen nederlanders banken maken (5 stuks) dan krijg je vanzelf goud binnen.

De schepen van AOE III vindt ik heel mooi en gedetaileerd.

Ik zal snel wat screens maken van deze prachtige game!!

• Reacties 33
  • Bezichtigingen 4.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_743097

ik heb toevallig net aoe 3 gekocht en heb natuurlijk eerst als de nederlanders gespeelt en zoals de meeste mensen zullen denken klinken de stemmen van hun egt voor geen meter zo emotieloos alsof engelsen het hebben ingesproken

Een voorbeeld. Ik speel met zo een nederlandse commandant hij sneuvelt op de slagveld en het enige wat er droog ut zijn mond komt is Au ik ben gewond maar het klinkt egt waardeloos alsof je het nu gewoon opzegt. Maar voor de rest is het spel egt :tu: :tu:

EDIT: Mijn spel doet nu raar het hele spel loopt vloeiend maar wanneer ik met veel mannetjes aan het vechten ben wordt het hele spel schokkerig en traag. Weet iemand wat ik moet doen ?

Bewerkt: door powerpats

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_748648

vinden jullie dit ene tof spel?

een paar van mijn vrienden hadden dit spel en heb het eens mogen lenen

de graphics zijn uiteraard subliem

maar de gameplay laat heel wat steken vallen, populatie is nog altijd zo laag en er zijn toch enkele bugs hoor

en online spelt er dit spel ook al bijna niemand

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.