Geplaatst: 16 oktober 200520 jaren weet iemand soms waar de slamvan staat of waar ik hem kan vinden Hij rijd gewoon rond, zoals alle andere auto's...
Geplaatst: 16 oktober 200520 jaren vaak bij Vine Wood of Las venturas zie je ze ook heel vaak of je download een carspawn mod?
Geplaatst: 16 oktober 200520 jaren Auteur dat helpt veel zeg ik wil weten waar hij vaakt rijd of vast staat
Geplaatst: 16 oktober 200520 jaren Hij rijdt vaak op The Strip in Las Venturas of je koopt hem bij de import/export als je dat al gedaan hebt
Geplaatst: 16 oktober 200520 jaren Hier is een kaart van alle voertuigen waar ze geparkeerd staan. De slamvan staat in Los Santos dicht bij het vliegveld. El corona noemt de plaats, ergens bij een sex-shop. Hier kan je de kaart vinden: http://users.pandora.be/GoDoFuNReaL/Vehicles.JPG *edit* Deze staat er alleen als je bezig bent de auto's te exporteren die op de lijst staan, dus de lijst met de slamvan op. Bewerkt: 17 oktober 200520 jaren door Dizzee
Geplaatst: 17 oktober 200520 jaren Check de Walktrough, daar staan alle auto's op... en op sommige plaatsen spawnen ze wanneer je ze moet inleveren bij de haven
Geplaatst: 17 oktober 200520 jaren Check de Walktrough, daar staan alle auto's op... en op sommige plaatsen spawnen ze wanneer je ze moet inleveren bij de haven Eeh sorry hoor maar de WT doet het niet of ben ik soms dom
Geplaatst: 17 oktober 200520 jaren nee je hebt gelijk de walktrough is momenteel ofline de meeste plaats waar hij komt is las venturas en soms ook in het centrum van los santos
Geplaatst: 17 oktober 200520 jaren De Walkthrough is weer online, maar ik zie nergens meer waar welke auto's staan en in welke shops ze getuned kunnen worden. De walkthrough is er niet echt op vooruit gegaan. Ik kan nu dus ook niet vinden waar je girlfriends het liefst eten e.d. Dit soort dingen stond ervoor wel op....
Geplaatst: 17 oktober 200520 jaren De Walkthrough is weer online, maar ik zie nergens meer waar welke auto's staan en in welke shops ze getuned kunnen worden. De walkthrough is er niet echt op vooruit gegaan. Ik kan nu dus ook niet vinden waar je girlfriends het liefst eten e.d. Dit soort dingen stond ervoor wel op.... Klopt, hier word aangewerkt. Nu weer Back To Topic.
Geplaatst: 17 oktober 200520 jaren QUOTE (SanFierro @ 17 Oct 2005, 10:50:36) De Walkthrough is weer online, maar ik zie nergens meer waar welke auto's staan en in welke shops ze getuned kunnen worden. De walkthrough is er niet echt op vooruit gegaan. Ik kan nu dus ook niet vinden waar je girlfriends het liefst eten e.d. Dit soort dingen stond ervoor wel op.... Klopt, hier word aangewerkt. Nu weer Back To Topic. Ok bedankt...Weet je misschien wanneer dit ongeveer klaar is, ik heb er namelijk veel aan gehad...
Geplaatst: 17 oktober 200520 jaren Daarvoor is dit forum er ook. Als je een vraag hebt, vraag het hier dan!
weet iemand soms waar de slamvan staat of waar ik hem kan vinden