October 16, 200520 yr Heb jij Guild Wars? Zo ja, zeg dan de naam van je poppetje zodat ik je aan m'n vrienden kan toevoegen, zijn er wat bekenden. Edited October 16, 200520 yr by Ice Cold Killa
October 16, 200520 yr Author Ik heb het niet,kan je mischien een beetje info gefen wat het precies is Hetzelfde als World of Warcraft maar dan kost het niks, kan je kopen in de winkel.
October 17, 200520 yr Je kunt hem bij mij halen voor 25 euro+ verzendkosten. Maar het is echt een poepspel, je hebt echt snelle verbinding nodig anders wodt je gek van de LAG. Eigluk niet de moeite waard. :$
October 17, 200520 yr Je kunt hem bij mij halen voor 25 euro+ verzendkosten. We gaan géén handeltje beginnen op het forum. Gebruik daar maar MSN of PB voor. Back To Topic.....
October 18, 200520 yr ik heb het niet ik heb het es gespeeld het is opzich wel mooi enzo, maar ik hou niet zo van mmorpg(massive multipayer online rol playing game)
Heb jij Guild Wars?
Zo ja, zeg dan de naam van je poppetje zodat ik je aan m'n vrienden kan toevoegen, zijn er wat bekenden.
Edited by Ice Cold Killa