Voor iedereen die snakt naar informatie, screens en andere dingen over GTA: LCS, heb ik goed nieuws.
Er is namelijk een preview verschenen op Gamer.nl. Klik hier!
Gunslinger
EDIT: Misschien is het iets om te vertellen wat jij van LCS vind, na het lezen van de preview. Ik moet zeggen dat ik aardig verrast ben over het resultaat. Ik had gedacht dat de besturing erg vervelend zou worden, maar volgens de preview is dat niet het geval. Verder zijn de screens best mooi. Hou er wel even rekening mee dat het de PSP is die deze beelden neerzet, hij is niet zo heel erg sterk he. Niet dat je het nu gaat vergelijken met de PC versie van SA ofzo.
Voor iedereen die snakt naar informatie, screens en andere dingen over GTA: LCS, heb ik goed nieuws.
Er is namelijk een preview verschenen op Gamer.nl. Klik hier!
Gunslinger
EDIT: Misschien is het iets om te vertellen wat jij van LCS vind, na het lezen van de preview. Ik moet zeggen dat ik aardig verrast ben over het resultaat. Ik had gedacht dat de besturing erg vervelend zou worden, maar volgens de preview is dat niet het geval. Verder zijn de screens best mooi. Hou er wel even rekening mee dat het de PSP is die deze beelden neerzet, hij is niet zo heel erg sterk he.
Niet dat je het nu gaat vergelijken met de PC versie van SA ofzo. 
EDIT2: Geen bug. Foutje.
Bewerkt: door Gunslinger