Geplaatst: 17 oktober 200519 jaren comment_246918 Zoals iedereen weet komt er een volgende GTA dus iedereen wil natuurlijk weten waar het over gaat. En dan is het de bedoeling om hier de geruchten van de volgende GTA te posten. Hier is nog een plaatje dat voor een hoop verwarring zorgt:
Geplaatst: 17 oktober 200519 jaren comment_246923 Ik snap eigelijk het nut niet van dit topic, maar als je zo van die plaatjes wil showen kan je dat beter hier doen. Bewerkt: 17 oktober 200519 jaren door arnie
Geplaatst: 17 oktober 200519 jaren comment_247044 Dit topic lijkt me een beetje onnodig. We hebben een heel subforum om geruchten in te posten. Ik vind dit een beetje hetzelfde als een "alle EE's hier posten-topic" in een Easter Egg topic zetten.
Geplaatst: 22 oktober 200519 jaren Auteur comment_251729 Dit topic lijkt me een beetje onnodig. We hebben een heel subforum om geruchten in te posten. Ik vind dit een beetje hetzelfde als een "alle EE's hier posten-topic" in een Easter Egg topic zetten. Uuuhh wat bedoel je precies met 'onnodig'?
Zoals iedereen weet komt er een volgende GTA dus iedereen wil natuurlijk weten waar het over gaat.
En dan is het de bedoeling om hier de geruchten van de volgende GTA te posten.
Hier is nog een plaatje dat voor een hoop verwarring zorgt: