Jump to content
Geplaatst:
comment_246940

Vriendschappelijke wedstrijd Nederland - Italië

In de Amsterdam Arena

Hoeveel word ik het ?

Post ze maar

*Tis wel vroeg.. gepost*

Ik zeg Nederland pak wel winst

1-0

Hoewel het in de EK 2000 fout ging

Nu mag je wel wat posten als het maar ONTOPIC blijft

SRY TIS 12 NOVEMBER..

Bewerkt: door AmsterdamBoy

• Reacties 31
  • Bezichtigingen 1.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Uitslag? 20 leden hebben gestemd

1. 1. Uitslag?

• Winnen
      12
    • Verliezen
      4
    • Gelijkspel
      3

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_266113

Ron Vlaar was veruit de slechtste speler van het veld. Een eigen goal en 2 keer z'n man laten lopen, waardoor Nederland heeft verloren. Gelukkig werd hij gewisseld. Ik snap ook niet waarom hij speelde, terwijl Ooijer en Bouhlahrouz op de bank zaten.

@ Thabit: Ik denk dat Edwin van der Sar werd gewisseld omdat Van Basten Henk Timmer een keertje wilde zien in een wedstrijd van het Nederlands Elftal.

Geplaatst:
comment_266275

Het was inderdaad een hele slechte wedstrijd, de Nederlanders zijn nog niet klaar voor de top. Zoals NandroDavids had Vlaar een hele slechte wedstrijd. Een jongen van AZ die niet altijd in de basis kan gewoon niet bij het Nederlandse elftal. Ze staan wel 2de op het wereld ranglijst, maar dat zegt niet veel over hoe ze spelen. Nederland mag niet verliezen, dit was een test voor hen. Nu moeten ze met de beste spelers van Europa die Nederlands zijn de WK spelen!

Nederland wenst van Basten veel succes!

Ruurd31.. :'D

Geplaatst:
comment_266399

Nu het toch over Nederland gaat, kan ik deze vraag misschien hier stellen.

Hoe zouden de andere Nederlandse choach het doen?

Ik denk dan Guus Hiddink wel door gaat, Leo Beenhakker heeft ook wel een kansje. Hij heeft iig wel een makkelijke tegenstander!

Hoe denken jullie? Ruurd31.. :'D

Geplaatst:
comment_266797

Zolang we Italie niet tegenkomen op het WK vind ik het best dat ze alles winnen, maar Barzilie moet ze wel uitschakelen.

Ruurd31.. :'D

:D We are the champions :D , dat hoop ik dan.

*Edit: Italie is Italie, een voetbalteam als PSV verliest er van een nationaal team van Oranje wint er niet van wie wel?

Bewerkt: door ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.