Jump to content
Geplaatst:
comment_17789

Als de huidige serie nummerborden bijv. 99-ZZ-ZZ komt er een nieuwe serie die er heel anders uit gaat zien want we zijn dan helemaal uitgeteld dus er komt een nieuwe opmaak van de nummerborden het zelfde als die van de belgen alleen zullen ze in het geel zijn Bijv. AAA-001 dat vinden ze makkelijker onthouden maar ik niet geef mij de oude maar maar dat kan dan niet omdat ze dan uitgeteld.

wat vind jij dan dat de belgische nummerbordsysteem komt?????

• Reacties 76
  • Bezichtigingen 5.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Wat vind jij ervan als de nieuwe serie nummerborden het zelfde worde als die van de Belgen? 27 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij ervan als de nieuwe serie nummerborden het zelfde worde als die van de Belgen?

• 1) erg leuk
      11
    • 2) gaat wel
      1
    • 3) niet leuk
      1
    • 4) geen zak aan
      13

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_20204

danjewel maarre je kan wel goed Nederlands vind ik maarre als je vader zakenman is enzo dan kan ik t me wel voorstellen jij bradwurst :puh:

Geplaatst:
comment_20707
hahahaha ga je die op je auto monteren?? :lol: maarre melchior dat zal je wel bij een nummerbordhandelaar kunnen kopen

Ja goed idee, ja!

Het Texaanse "(moet het originele nummerbord lijken)'' op de kofferbak van m'n sloepje, en het NL nummerbord rechts op de achterbumper! :lol:

Dat doen er wel meer trouwens.

Weet iemand waar je zo'n handelaar kan vinden?

Geplaatst:
comment_21010

In duitsland heb je zo'n Amerikaanse club(shit ben de naam vergeten :( ) Maar die hebben ook zulke nummerborden en die rijden allemaal rond in oude en NIEUWE Cadillacs, camaro's, Lincolns :puh:, ford's, shelby's

het schijnt echt een grote club te zijn!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.