Jump to content
Geplaatst:
comment_17789

Als de huidige serie nummerborden bijv. 99-ZZ-ZZ komt er een nieuwe serie die er heel anders uit gaat zien want we zijn dan helemaal uitgeteld dus er komt een nieuwe opmaak van de nummerborden het zelfde als die van de belgen alleen zullen ze in het geel zijn Bijv. AAA-001 dat vinden ze makkelijker onthouden maar ik niet geef mij de oude maar maar dat kan dan niet omdat ze dan uitgeteld.

wat vind jij dan dat de belgische nummerbordsysteem komt?????

• Reacties 76
  • Bezichtigingen 5.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Wat vind jij ervan als de nieuwe serie nummerborden het zelfde worde als die van de Belgen? 27 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij ervan als de nieuwe serie nummerborden het zelfde worde als die van de Belgen?

• 1) erg leuk
      11
    • 2) gaat wel
      1
    • 3) niet leuk
      1
    • 4) geen zak aan
      13

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_21324

nou ja getuned <_< ik heb m een beetje opgefokt maargoed maarre zijskirts moeten nog komen alleen jammer dat ik mijn eigen auto niet in VC kan zette :(

ik weet niet of ik de enige ben hier met een auto

Geplaatst:
comment_21330

Waarom hijs je er geen V8-blok in uit een kapotte sloep met een nog goede motor, dat soort auto's zie ik weleens te koop staan namelijk! ;)

Hopelijk knakken die Golf-veren dan niet. :lol:

Ik had eens op het internet van een Citroen Eend 2CV gelezen met geloof ik een 7.0 liter blok van Olds.! :o :o :o

Top;240km/h

acceleratie van 0 naar 100; 4sec.

Hou je meteen een Enzo bij!

Dat Eendje moest helemaal verstevigd worden om niet uit elkaar gescheurd te worden door de motor!

En het blok kwam helemaal door de middenconsole!!

Ja, dat zijn nog eens geinige karretjes, de motor woog meer dan de Eend zelf!

Geplaatst:
comment_21635

mijn vriend in Amerika is al 16 en die heeft al een opgefokte Hummer H2 van zijn pappie gekregen.

ONGLauBLICH :blink: :blink: :blink:

Bewerkt: door Tanner

Geplaatst:
  • Auteur
comment_21670

hahahaha sorry hoor, mar een ventje van 16 in een grote Hummer van ruim 3.000 kilo ik zie t al voor me maar wel leuk voor m vind ik

Geplaatst:
comment_22503
nee dan maak je reclame he en dat mag niet maargoed als je volkswagen zeg dan is t ook reclame

:unsure: *valt van zijn stoel* Niets mag in deze wereld :unsure:

Geplaatst:
comment_22596
je heb gelijk tanner hij heeft zeker smaak een maatje van me heeft een Buick uit 1992 die rijdt echt vet

zoooo!!!!!!!!(hmmm, een kennis van mijn vader die woont in Amerika, Texas, en die heeft een Shelby A.C Cobra :D , Shelby Gt350, B) Shelby GT-500 :blink:

Wat is de autowereld toch mooi! :rolleyes:

Geplaatst:
comment_22605

Sure it is dude!

Born to ride!! (o nee, dat is van vage Harley gasten).

Born to drive!!

Als ik ooit nog eens een Cadillac kan bemachtigen, zal ik de pic maar eens posten, en natuurlijk een mooi V8-blubber-geluid filmpje! ;) :lol:

Geplaatst:
comment_23050
Sure it is dude!

Born to ride!! (o nee, dat is van vage Harley gasten).

Born to drive!!

Als ik ooit nog eens een Cadillac kan bemachtigen, zal ik de pic maar eens posten, en natuurlijk een mooi V8-blubber-geluid filmpje! ;) :lol:

<_< Hmm je vergeet iemand, Mij ik wil ook mee!!! :D:D:D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.