Geplaatst: 30 juli 200420 jaren comment_17796 Als ik GTA vice ultimate doe, das een mod krijg k bij du jetpekoptie een unhandled exception! kan iemand mij helpen? :unsure:
Geplaatst: 3 augustus 200420 jaren Auteur comment_18541 Cortez: Niet spammen aub. Het gaat over dé Unhandeld Exception. Dit klinkt misschien dom, maar wat is "spammen"? :huh:
Geplaatst: 3 augustus 200420 jaren comment_18650 Een onnodig bericht plaatsen of 2x hetzelfde bericht plaatsen (Of was dat nou flooden?? :huh: )
Geplaatst: 9 augustus 200420 jaren comment_19476 Nee dan heb je er een te oude PC voor Had ik ook een tijdje geleden toen ik nog geen nieuwe had een te ouwe dat kan niet net een nieuwe en nogsteeds dat unhandeled unspextion gedoe Bewerkt: 9 augustus 200420 jaren door matt
Geplaatst: 9 augustus 200420 jaren comment_19528 Alas ik geen mods ofzo in VC zet dan heb ik helemaal geen last van unhandled exception maarre als ik de ultimate trainer gebruik met sommige optie's dan kan ik die melding krijgen maar dat is niet altijd zo
Geplaatst: 9 augustus 200420 jaren comment_19547 Dan kan gewoon gebeuren dat kan verschillende reden hebben,het is jammer ja Ik heb het ook gehad maar heb de patch erover gegooid bij mij werkte het! Mischien kan je iets uit zetten op de achtergrond Dat je het dan niet krijgt! Succes!
Als ik GTA vice ultimate doe, das een mod krijg k bij du jetpekoptie een unhandled exception! kan iemand mij helpen? :unsure: