Geplaatst: 19 oktober 200519 jaren comment_248066 Ik leen het spel Mafia van iemand. Nu zocht ik al een beetje cheats, maar ik kan ze niet vinden. Heeft iemand het spel Mafia, en weet hij wel hoe cheats werken? Please help me en antwoord in dit topic!
Geplaatst: 19 oktober 200519 jaren comment_248083 Ik heb even voor je op internet gekeken, maar er zijn niet echt cheats voor het spel, maar wel een hoop tips.
Geplaatst: 19 oktober 200519 jaren comment_248084 Ik leen het spel Mafia van iemand.Nu zocht ik al een beetje cheats, maar ik kan ze niet vinden. Heeft iemand het spel Mafia, en weet hij wel hoe cheats werken? Please help me en antwoord in dit topic! sorry, ik zou het niet weten.. misschien kun je even op deze site kijken. of een cheatsite gebruiken zoals deze of deze veel suc6 nog!
Geplaatst: 19 oktober 200519 jaren comment_248091 Ik heb zelf ook het spel Mafia en ik vind het een heel leuk spel. Ik heb zelf ook heel veel gezocht voor cheats, maar helemaal niets gevonden. (Behalve heel veel tips voor missies.) EDIT: Ik heb geen cheats gevonden maar wel trainers. Ik hoop dat je hier wel wat aan hebt. Bewerkt: 19 oktober 200519 jaren door kortman_8
Geplaatst: 19 oktober 200519 jaren comment_248120 hier staat een walktrough,hints+vele extra's klikkie
Ik leen het spel Mafia van iemand.
Nu zocht ik al een beetje cheats, maar ik kan ze niet vinden.
Heeft iemand het spel Mafia, en weet hij wel hoe cheats werken?
Please help me en antwoord in dit topic!