Geplaatst: 19 oktober 200519 jaren comment_248230 please ,help ik heb de zoek machine al geprobeert maar daar vond ik niks . als je alles groen hebt blijven dan die gangsters weg ,dat ze het niet proberen terug te pikken. ik heb nu zoveel mogelijk terretoriums van de vagos ,maar er zijn er nog 2 ,die kan ik niet vinden gr peter P.S :ik wist niet waar ik dit moest plaatsen en als het onnodig is ,sluit het dan Bewerkt: 19 oktober 200519 jaren door peter99
Geplaatst: 31 oktober 200519 jaren comment_257686 Je kunt je Health en Amor gaan verlengen en kun je minder snel dood. Dat doe je door de ziekenhuis missies doen en de politiemissies: De ziekenhuismissies: Je steelt een ziekenwagen en druk je op 2 en ga je de 12 ziekenhuislevels doen! Als beloning krijg je 150% leven! Je kunt mindersnel dood! Bij de politiemissies: Je steelt een politieauto/moter/Rhino (tank)/Hunter/FBI-Rancher ect. en dan druk je weer op 2 en doe je 12 levels van de politie. Je beloning is 150% amor. Daardoor kun je ook minder snel dood maar dan moet je wel ééntje aan hebben verkrijgbaar in een wapenwinkel of ergens op straat!! Als je die alle 2 hebt gehaald, heb je een langer leven om de gang-wars te winnen! Ruurd31!! Bewerkt: 31 oktober 200519 jaren door ruurd31
please ,help
ik heb de zoek machine al geprobeert maar daar vond ik niks .
als je alles groen hebt blijven dan die gangsters weg ,dat ze het niet proberen terug te pikken.
ik heb nu zoveel mogelijk terretoriums van de vagos ,maar er zijn er nog 2 ,die kan ik niet vinden
gr peter
P.S :ik wist niet waar ik dit moest plaatsen en als het onnodig is ,sluit het dan
Bewerkt: door peter99