Geplaatst: 19 oktober 200519 jaren comment_248289 Als ik foot controles gebruik gaat mijn view niet mee achter CJ maar zie ik z'n gezicht dit is irritant ik kan namelijk niet zien waar ik heen loop ed. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Geplaatst: 19 oktober 200519 jaren Auteur comment_248293 Ja het verandert wel maar dichtbij of ver weg, dus k moet constant met de muis bijsturen
Geplaatst: 19 oktober 200519 jaren comment_248297 Volgens mij ben je nog gewend aan gta3 of vice city ( als je die hebt? ) Maar je kunt toch altijd met de muis bewegen om cj te laten ''moven''. Maar als je hem op de ps2 hebt weet ik het ook niet.
Geplaatst: 19 oktober 200519 jaren comment_248298 Duh, het is ook op de pc he je MOET met de muis sturen...
Geplaatst: 19 oktober 200519 jaren Auteur comment_248300 ja idd ben gewend aan die andere, maar met de muis sturen vind ik dus lastig.....de vehicles kun je namelijk met het toetsenbord besturen en het beeld stuurt automatisch bij...
Geplaatst: 19 oktober 200519 jaren comment_248304 hey, ja zal er aan moeten wennen vrees ik. in't begin had ik hier ook serieus problemen mee, ma na een tijdje gaat het vanzelf... good luck
Geplaatst: 19 oktober 200519 jaren comment_248353 Ga naar settings, dan naar controls of zo... doe dan de classic controls... dan kan je weer lopen met de pijltjes toetsen, overigens vind ik met de muis bijsturen wel beter... Koos. En oh ja.... misschien heb ik het fout, maar volgens mij was dit wel in VC en GTA III zo, dus ik denk ook SA, ik kan tijdelijk geen SA spelen dus weet het niet helemaal zeker maar volgens mij wel...
Als ik foot controles gebruik gaat mijn view niet mee achter CJ maar zie ik z'n gezicht dit is irritant ik kan namelijk niet zien waar ik heen loop ed. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?