Geplaatst: 20 oktober 200519 jaren comment_248925 Hallo, als ik in san andreas in een auto stap krijg ik iets raars te zien, dan staat er in een hokje linksboven: You can export this vehicle over at Easter Basin Docks weet iemand misschien wat dit betekent??????????????????????
Geplaatst: 20 oktober 200519 jaren comment_248928 Dan heb je de exports missies gedaan ga dan naar de haven in San firreo en dan kun je hem exporten in die grote takel apparaat zet hem op het schip en je krijgt geld tevens kun je op een dag een auto kopen en die moet je dan weer met die kraan eraf halen Veel sucses !! EDIT: kaartje :'D Bewerkt: 20 oktober 200519 jaren door Mr.Boss
Geplaatst: 20 oktober 200519 jaren comment_248932 Die missies heb je ook nodig voor 100% er komen in totaal 3 borden met auto's suc6
Geplaatst: 20 oktober 200519 jaren comment_249088 Dan heb je de exports missies gedaan ga dan naar de haven in San firreo en dan kun je hem exporten in die grote takel apparaat zet hem op het schip en je krijgt geld tevens kun je op een dag een auto kopen en die moet je dan weer met die kraan eraf halen Veel sucses !! EDIT: kaartje :'D Wat betekenen die cijfers op dat kaartje??
Geplaatst: 20 oktober 200519 jaren comment_249093 Hoi, Dat zullen de plaatsen zijn waar de oysters liggen.
Hallo, als ik in san andreas in een auto stap krijg ik iets raars te zien, dan staat er in een hokje linksboven:
You can export this vehicle over at Easter Basin Docks
weet iemand misschien wat dit betekent??????????????????????