Geplaatst: 30 juli 200420 jaren comment_17899 wat vinden jullie eigenlijk van Windows??? Ik vind het wel best als ik mijn PC maar normaal kan gebruiken maarre die Bill gates verdient er veel te veel an vind ik
Geplaatst: 12 augustus 200420 jaren comment_20169 wat heeft bill gates nu nog nodig? hij heeft zo'n 20 miljard dus ik snap niet waarom windows cd rom 100 euro kost <_< ik denk niet dat 'ie in zijn eentje aan windows sleutelt, wel? Ik neem aan dat zijn werknemers ook graag betaald willen worden.
Geplaatst: 12 augustus 200420 jaren comment_20172 Dat vind ik ook raar waarom een Windows CD € 100,- moet kosten ik vind het veel te veel maarja je heb er wel iets van terug vooral bij XP Wie gaat er nou windows kopen :blink: haal alles zo van internet :lol:
Geplaatst: 19 augustus 200420 jaren comment_21254 iemand italian job 2 gezien ? ik denk met die computer nerd hetzelfde is gebeurd! Hij is gewoon in slaap gevallen en Bill gates kwam langs! 2? Volgens mij was dat bij 1 hoor... Is 2 eigelijk al uit dan :huh:
Geplaatst: 19 augustus 200420 jaren comment_21269 Eigenlijk nooit echt problemen gehad met windows. Dus heb niet zoveel te klagen.
Geplaatst: 19 augustus 200420 jaren comment_21424 Nee ik ook niet en ik snap eigelijk ook niet wat voor problemen je ermee kan krijgen... :huh: Ja bahalve virussen enzo dan maar dat is toch overal?
wat vinden jullie eigenlijk van Windows???
Ik vind het wel best als ik mijn PC maar normaal kan gebruiken maarre die Bill gates verdient er veel te veel an vind ik