October 20, 200520 yr Je download eerst de savegame, dan ga je naar: Lokaal Station © ---> Documents and settings ---> *jouw dir* ---> Mijn documenten ---> San Andreas User Files. Dan plak je je savegame daar, en dan zou hij het moeten doen. Succes!
October 20, 200520 yr Dan leg ik het nog wel een keer uit. Eerst download je de savegame. Als je WinRar hebt dan ga je naar 'Extract Files' -> Mijn documenten -> GTA San Andreas User Files en daar plake je de savegame. Hoplijk snap je het nu wel
October 20, 200520 yr Hoi kellietjuh, De savegames hier worden ofwel geupload via Rapidshare of, als een superlid of hoger het post, via de bijlage. Als je op de link van Rapidshare klikt, krijg je een pagina te zien waar je beneden op Free kan klikken. Daarna wacht je enkele seconden en dan verschijnt de download link vanzelf, met de naam GTASAsf... Als je hier op klikt, verschijnt er een schermpje waar je op de optie Opslaan moet kiezen. Dan ga je naar de map GTA San Andreas user files en druk je weer op opslaan. Dan zou je savegame gewoon bij Load Game moeten staan in SA zelf. Als je savegame door een superlid of hoger is gepost, klik je gewoon op de link die in de bijlage staat en druk je weer op Opslaan en volg je opnieuw dezelfde procedure als via rapidshare om op te slaan. Edited October 20, 200520 yr by Dizzee
hoe kun je een save game binnenhalen dat ie in jou spel klaar is snap je ?