Tim Geplaatst: 30 oktober 2003 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2003 Weet ieman d wanneer er een versie van GTA komt waar je rond kan fietsen ( dat zie jevaak op straat), want bij GTA Vice City kun je maar uit 2 types motors kiezen,namelijk een wegracer en een Angel. In welke versie kun je uit meer types motors kiezen en fietsen? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 1 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2003 UUM er zijn toch echt 5 motors te vinden. En ik zou hetniet weten van die fiets, maar kijk es op www.gtaworld.de (wel duits) bij bikes. Er zit een handleiding bij hoe je nieuwe auto;s motors in je spel krijgt veel plezier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 1 november 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2003 Die site van GTAworld.de (www.gtaworld.de) doet het nie, hij geeft telkens een wit vel weer met een foutmelding Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 2 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2003 Misschien dat de site toen down was, hij doethet nu gewoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 3 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2003 Als je echt naar een niet info maar alleen mods site wil gaan moet je naar GTA3.net gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 3 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2003 Kan iemand van jullie zelf mods maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 4 november 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2003 Nee moette nie aan mij vragen, kan nie programmeren, kan wel simpele spelletjes maken met een programma, maar is er ook een engelse of Nederlandse site waar je net zoveel kan donwloaden als www.gtaworld.de en gta3.net :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 4 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2003 Zo'n website moet deze website dus worden. Zodra jullie mods insturen (zelf gemaakt) ga ik ze plaatsen. Ik bied nu al veel skins aan op onze website. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 6 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2003 Kwil ooit wel beginnen met programmeren, maar het is heel vreemd : HTML ken ik door en door, maar het lukt me niet op met een programmaatje als GAME MAKER een simpel spelletje te maken! :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 7 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2003 Game Maker is ook wat heel anders. HTML is gewoon plat. Er is niks interactiefs aan. Bij Game maker moet je allemaal variabele instellen en programmeren. Ik raad je aan om een spelletje wat er bij zit eerst te bekijken hoe het werkt en het dan aan te passen in eigen dingen. Als dat werkt kan je zelf uit een leeg document ook proberen een spel te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 7 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2003 Ik heb ervaring met auto's maken in de ZModeler maar ik heb de laatste tijd niet veel tijd maar ik kan wel een paar auto's voor Vice City maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 9 november 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2003 Met Game maker ken geen mods maken, want voor GTA 3 en vice city moeten die dus in 3d. Da kan helaas nie met Game maker, en ik heb geen verstand van variables, want da moetje maken in GML een programmeer code, ik ken wel zeer simpele spelletjes maken, da is gewoon een kwesti van slepen en neerzetten, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 9 november 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2003 Oja, ik heb ook geprobeert zmodeller te donwloaden, maar dan kreeg ik een rar bestand en daar weet mijn pc geen raad mee. Hoe kan ik dit toch donwloaden? :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 9 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2003 ja dat weetk. Op mijn site heb ik iemand weten te bemachtigen die MODS EN LEVELS voor MIJN site gaat bouwen! :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 9 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2003 Als je de ZModeler vanad hier download is het een exe bestand. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.