Jump to content
Geplaatst:
comment_31

Weet ieman d wanneer er een versie van GTA komt waar je rond kan fietsen ( dat zie jevaak op straat), want bij GTA Vice City kun je maar uit 2 types motors kiezen,namelijk een wegracer en een Angel. In welke versie kun je uit meer types motors kiezen en fietsen? :huh:

• Reacties 32
  • Bezichtigingen 4.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_42

UUM er zijn toch echt 5 motors te vinden. En ik zou hetniet weten van die fiets, maar kijk es op www.gtaworld.de (wel duits) bij bikes. Er zit een handleiding bij hoe je nieuwe auto;s motors in je spel krijgt

veel plezier :D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_84

Nee moette nie aan mij vragen, kan nie programmeren, kan wel simpele spelletjes maken met een programma, maar is er ook een engelse of Nederlandse site waar je net zoveel kan donwloaden als www.gtaworld.de en gta3.net :huh:

Geplaatst:
comment_119

Kwil ooit wel beginnen met programmeren, maar het is heel vreemd : HTML ken ik door en door, maar het lukt me niet op met een programmaatje als GAME MAKER een simpel spelletje te maken! :o

Geplaatst:
comment_122

Game Maker is ook wat heel anders.

HTML is gewoon plat.

Er is niks interactiefs aan.

Bij Game maker moet je allemaal variabele instellen en programmeren.

Ik raad je aan om een spelletje wat er bij zit eerst te bekijken hoe het werkt en het dan aan te passen in eigen dingen.

Als dat werkt kan je zelf uit een leeg document ook proberen een spel te maken.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_140

Met Game maker ken geen mods maken, want voor GTA 3 en vice city moeten die dus in 3d. Da kan helaas nie met Game maker, en ik heb geen verstand van variables, want da moetje maken in GML een programmeer code, ik ken wel zeer simpele spelletjes maken, da is gewoon een kwesti van slepen en neerzetten, :D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_165

Geen enkele donwload van zmodeler doet het niet, De instalatie voertie probleemloos uit maar als ik hem wil opstarten dan staat er in een keer een foutmelding van " DIT PROGRAMMA HEEFT EEN ONGELDIGE BEWERKING UITGEVOERT EN WORD AFGESLOTEN, NEEM CONTACT OP MET DE LEVERANCIER ALS HET PROBLEEM ZICH BLIJFT VOORDOEN wat is de fout?! :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.