Jump to content
Geplaatst:
comment_251964

Ik was aan het kijkuh tussen txd files en ik vond plaatjes van deleted stippers waarschijnlijk omdat het te sex achtig was is het verwijderd uit game

Gevonden voor jullie :puh:

Hier is screeniej:

dance19xk.jpg

Featured Replies

Geplaatst:
comment_251991
Ik kan wel modden this niej moeilijk je moet gewoon de naam verandere van een bestaande die je hebt :puh:

Dat is geen modden dat is het instaleren van mods :bonk::bonk::sst:

Geplaatst:
comment_252046

Deze heb ik ook al gevonden en ik kan ze ook in het spel krijgen voor degene die het willen, er zijn ook meerdere dan de 2 die jij hebt laten zien ;) .

Ik edit mijn post wel als ik ze in het spel heb ;) .

Door een foutje van mij is er 1 niet in het spel gekomen, die zet ik er straks nog wel even in :) .

gallery2037gx.th.jpg

BTW, het is een vage foto, ik weet het :puh: .

Ook zitten degene die jij hebt gevonden wel in het spel, deze vind je in een "Strip Club" . Deze zitten er volgens mij niet in..

Geplaatst:
comment_252055

Je kunt ze zien in een of andere missie met Jizzy waar je in zijn Club bent, dan kan je deze strippers/hoeren zien.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_252058
Deze heb ik ook al gevonden en ik kan ze ook in het spel krijgen voor degene die het willen, er zijn ook meerdere dan de 2 die jij hebt laten zien ;) .

Kweet maar kep ff geen zin alle plaatjes te posten

Geplaatst:
comment_252120

Door een foutje van mij is er 1 niet in het spel gekomen, die zet ik er straks nog wel even in :) .

gallery2037gx.th.jpg

BTW, het is een vage foto, ik weet het :puh: .

Ook zitten degene die jij hebt gevonden wel in het spel, deze vind je in een "Strip Club" . Deze zitten er volgens mij niet in..

Deze zijn wel te vinden in het spel, namelijk in die stripclub, ze zijn behoorlijk herkenbaar met die bloem en vuur tattoo

Geplaatst:
comment_252152
Ik was aan het kijkuh tussen txd files en ik vond plaatjes van deleted stippers waarschijnlijk omdat het te sex achtig was is het verwijderd uit game

Gevonden voor jullie :puh:

Hier is screeniej:

dance19xk.jpg

Ze zitten er wel in die met die witte sterretjes zie bij jizzi en die andere heb ik ook al gezien.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.