Eclipse Geplaatst: 31 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2004 Zo installeer je voertuigen met de Img tool 1.3 - Allereerst zet je bij al je bestanden van Vice City het alleen-lezen uit: 1. Je opent de map: "Rockstar Games" 2. Je drukt met de rechter muisknop op eigenschappen bij de map: "Grand Theft Auto Vice City": 3. Je vinkt "aleen lezen" weg en je druk op toepassen: 4. Klik hier de onderste aan, zodat hij het alleen lezen bij alle submappen en bestand er ook vanaf haalt! - Download de Img Tool 1.3 hier - Daarna download je een van de wagenmods op GTA-games.nl hier - Vervolgens pak je het bestand uit dat je hebt gedownload - Als je dat heb gedaan open je de Img Tool 1.3 en open je het bestand: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\models\gta3.img (Standaart pad) - Daarna kijk je in je mod hoe de files heten. Bijv. skimmer.txt en skimmer.ddf - Je gaat dan terug naar de img tool en drukt op edit en daarna op find…Dan typ je de naam van heb bestand in (In mijn geval is dat dus skimmer) - Hij vind nu meestal eerst de .txd. Klik met de rechter muisknop op het bestand. Klik dan op extract. Zeg nu waar hij het bestand moet opslaan. Dit is nodig ter backup. Als iets fout gaat kan je nog altijd de orriginele bestanden weer invoegen zodat VC het weer doet. - Vervolgens verwijder je het bestand. Klik daarvoor met de rechter muisknop op het bestand en druk dan op delete: Doe dit ook met de .dff! - Nu druk je op commands > add om de nieuwe bestanden toe te voegen. - Nu doe je commands en archive rebuilt (dit duurt enige tijd) en je bent klaar. Heb je nog problemen??? Post ze hieronder Suc6 ermee!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizard Geplaatst: 1 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2004 ja als ik dat alleen lezen geval doe bij gta3.img doet hij het nog niet :unsure: als ik iets wel deleten of wil verplaatsen zegt hij access denied :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rik LeE! Geplaatst: 1 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2004 bij mij zegt ie diT file is too BIG! <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rik LeE! Geplaatst: 1 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2004 Srry vooR dubbelposT! ,, ik heb die faggiO ff een backuP gemaaKT ,, Daarna die NieuWe geADD en nou doeN ze heT :rolleyes: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizard Geplaatst: 1 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2004 rick ik wist niet dat jij gta vc had ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 1 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2004 die file acces dinied heeft tch egt iets met het alleen lezen te maken...maar je moet bij alle bestanden het alleen lezen uizetten en niet alleen bij gta3.img Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rik LeE! Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2004 rick ik wist niet dat jij gta vc had ? weet je nog bij me vadER! had jij hem nog geintstaleeRD! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizard Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2004 Maar die deed het toch niet? :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rik LeE! Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2004 wel want ik heb main.scm ff gedownload van deze site Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizard Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2004 Wanneer kom je dan is mta'en Rick en je kan gta vc niet zonder cd spelen haha of je moet no cd key crack hebben (die het niet doen) :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rik LeE! Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2004 ik heb cd no crack ik speel mta ook! maar ik ziT op het strand en train veel met kickboX & Free runninG maar wat ga je nou dom doen kan je er niet tegen dat ik VC heb ? <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2004 Spam. Doe dat maar in jullie vrije tijd. OnTopic so... -_- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rik LeE! Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2004 srry meneer corteZ! -_- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2004 dus zijn nu de problemen opgelost??? of hebben jullie nog niet geprobeerd omdat jullie het te druk hadden met andere dingen hierboven :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster1 Geplaatst: 6 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2004 HUH??????????????????????????? als ik dat doe wat er staat werkt maar 4 dagen later staat er acces denien en ik heb em met alleen lezen en nog nix :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.