Jump to content

[VC|OV] Hoe installeer ik wagens met de IMG tool?

Geplaatst:
comment_18108

Zo installeer je voertuigen met de Img tool 1.3

- Allereerst zet je bij al je bestanden van Vice City het alleen-lezen uit:

1. Je opent de map: "Rockstar Games"

2. Je drukt met de rechter muisknop op eigenschappen bij de map: "Grand Theft Auto Vice City":

IMG1.jpg

3. Je vinkt "aleen lezen" weg en je druk op toepassen:

IMG2.jpg

4. Klik hier de onderste aan, zodat hij het alleen lezen bij alle submappen en bestand er ook vanaf haalt!

IMG3.jpg

IMG4.jpg

- Download de Img Tool 1.3 hier

- Daarna download je een van de wagenmods op GTA-games.nl hier

- Vervolgens pak je het bestand uit dat je hebt gedownload

- Als je dat heb gedaan open je de Img Tool 1.3 en open je het bestand: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\models\gta3.img (Standaart pad)

- Daarna kijk je in je mod hoe de files heten. Bijv. skimmer.txt en skimmer.ddf

- Je gaat dan terug naar de img tool en drukt op edit en daarna op find…Dan typ je de naam van heb bestand in (In mijn geval is dat dus skimmer)

IMG5.jpg

- Hij vind nu meestal eerst de .txd. Klik met de rechter muisknop op het bestand. Klik dan op extract. Zeg nu waar hij het bestand moet opslaan. Dit is nodig ter backup. Als iets fout gaat kan je nog altijd de orriginele bestanden weer invoegen zodat VC het weer doet.

- Vervolgens verwijder je het bestand. Klik daarvoor met de rechter muisknop op het bestand en druk dan op delete:

IMG6.jpg

Doe dit ook met de .dff!

- Nu druk je op commands > add om de nieuwe bestanden toe te voegen.

- Nu doe je commands en archive rebuilt (dit duurt enige tijd) en je bent klaar. :)

IMG7.jpg

Heb je nog problemen??? Post ze hieronder

Suc6 ermee!!! ;)

• Reacties 535
  • Bezichtigingen 99.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_156974

ik heb die hele handleiding gelezen van 'hoe installeer ik auto's met de IMG-tool'. bij mij gaat het bijna altijd fout, het is alleen gelukt om de bmw m6 te vervangen voor de Virgo. Maar meestal als ik een nieuwe auto er in zet, en ik doe 'load game' dan gaat ie laden, paar als het paarse balkje bijna aan het einde is, stopt ie en als ik dan op enter druk dan krijg ik een foutmelding te zien. dan doet VC het niet meer en dan moet ik hem op nieuw installeren. kan iemand zeggen waar dit aan kan liggen?

Geplaatst:
comment_157811
Je moet ook niet load game maar new game doen.

Wat een onzin <_<, jij weet ook dat het hier niet aan ligt, komt nooit voor.

Weet je zeker dat de bestanden die je replaced de zelfde namen hebben als die je verwijdert had ?

Hiermee bedoel ik:

Stel je hebt een infernus die wil je door een BMW verplaatsen...

Als je die BMW download en je opent die map staat er meestal

Infernus.dff en infernus.txd in, alhoewel het ook weleens wilt gebeuren dat er gewoon staat:

BMWM6.dff en BMWM6.txd dan moet jij de namen veranderen naar infernus...

Geplaatst:
comment_158379

Hallo,

Ik heb de sandking met de IMG tool geinstalleerd en hij werkt..

Zijn er nog meer mod dan die 20 auto;s die je met de IMG tool kan installeren ??( ik bedoel wel wagens en voertuigen!)

Ik hoor het wel

Gr RIck

Geplaatst:
comment_159648
Wat een onzin  <_<, jij weet ook dat het hier niet aan ligt, komt nooit voor.

Het ligt wel degelijk aan de Load Game, zoals Eclipse al zei. Dus gelieve een beetje de post goed te lezen.......

Sinds waneer kun je een game niet laden als je een nieuwe auto hebt geinstaleerdt ?, ik heb 3 maanden geleden aleen maar auto´s geeinstaleerdt en drukte altijd op load game...,

Niet echt logies dus... :unsure:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.