Jump to content
Geplaatst:
comment_18108

Zo installeer je voertuigen met de Img tool 1.3

- Allereerst zet je bij al je bestanden van Vice City het alleen-lezen uit:

1. Je opent de map: "Rockstar Games"

2. Je drukt met de rechter muisknop op eigenschappen bij de map: "Grand Theft Auto Vice City":

IMG1.jpg

3. Je vinkt "aleen lezen" weg en je druk op toepassen:

IMG2.jpg

4. Klik hier de onderste aan, zodat hij het alleen lezen bij alle submappen en bestand er ook vanaf haalt!

IMG3.jpg

IMG4.jpg

- Download de Img Tool 1.3 hier

- Daarna download je een van de wagenmods op GTA-games.nl hier

- Vervolgens pak je het bestand uit dat je hebt gedownload

- Als je dat heb gedaan open je de Img Tool 1.3 en open je het bestand: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\models\gta3.img (Standaart pad)

- Daarna kijk je in je mod hoe de files heten. Bijv. skimmer.txt en skimmer.ddf

- Je gaat dan terug naar de img tool en drukt op edit en daarna op find…Dan typ je de naam van heb bestand in (In mijn geval is dat dus skimmer)

IMG5.jpg

- Hij vind nu meestal eerst de .txd. Klik met de rechter muisknop op het bestand. Klik dan op extract. Zeg nu waar hij het bestand moet opslaan. Dit is nodig ter backup. Als iets fout gaat kan je nog altijd de orriginele bestanden weer invoegen zodat VC het weer doet.

- Vervolgens verwijder je het bestand. Klik daarvoor met de rechter muisknop op het bestand en druk dan op delete:

IMG6.jpg

Doe dit ook met de .dff!

- Nu druk je op commands > add om de nieuwe bestanden toe te voegen.

- Nu doe je commands en archive rebuilt (dit duurt enige tijd) en je bent klaar. :)

IMG7.jpg

Heb je nog problemen??? Post ze hieronder

Suc6 ermee!!! ;)

• Reacties 535
  • Bezichtigingen 99.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_186419

Kan het zijn da as ge z'on nieuwe auto downt da je frame rate ietsie pietsie trager is en soms veel trager as normaal? Zo ja as je dan je gewoon model terug plaats is het dan terug weg die tragere frame rate?

as je dat dan gedaan hebt moogt ge dan alleen lezen terug aanzetten?

Voor de rest bedankt voor de uitleg want alles werkte van de eerste keer terug perfekt!:D

Geplaatst:
comment_187943

Ik kan op mijn computer "Alleen-lezen" niet wegdoen.

Als ik dat doe en druk op Toepassen blijft die weg MAAR als ik de Eigenshappen terug bekijk dan is Alleen-lezen weer aangeduid.

Ik weet dat het met mijn computer te maken heeft maar kan je me helpen.

Bewerkt: door mrsdjhahn

Geplaatst:
  • Auteur
comment_188206

@Willempie: Ten 1e aub niet dubbelposten. Maar gebruik de editknop om je bericht aan te passen.

Je FrameRate zal vrijwel hetzelfde blijven. Alleen als de wagen misschien heel complex is.

En als je alleen lezen weer terug zet nadat je een auto erin zet dan zal SA het waarschijnlijk nog gewoon doen. Alleen als je dan weer een bewerking wil doen met de IMG tool moet je het er weer vanaf halen. Ik snap ook niet waarom je dat weer wil terug gaan zetten. Je hebt er toch geen last van?

@Abalone: Je hoeft geen VC te hebben. Alles wat je moet hebben is SA, IMGTool, en je gedownloadde auto. En als je niet weet hoe je het moet installeren dan moet je naar de 1e post in dit topic kijken.

@mrsdjhahn: Dit zei flash_8209 een paar posten geleden:

Dit kan ook komen doordat je niet genoeg rechten hebt binnen windows. Je moet beheerder zijn om het alleen-lezen permanent te kunnen weghalen.
Geplaatst:
comment_189250

Ik heb dus precies herzelfde probleem,

dat hij steeds terug valt naar Alleen-Lezen.

maar ik ben wel gewoon beheerder van de computer, (XP) <_<

Iemand nog een idee voor dit probleem?

Geplaatst:
comment_201666
ja als ik dat alleen lezen geval doe bij gta3.img doet hij het nog niet :unsure:

als ik iets wel deleten of wil verplaatsen zegt hij access denied :unsure:

dan moet je dit doen bij de IMG en de DIR file (bijvoorbeeld: gta3.img)

RECHTSKLIK>eigenschappen>en dan moet je 'alleen lezen' uitschakelen.

Geplaatst:
comment_205068
Gedaan, maar nog doet ie het dat niet

Ik had dit laatst ook bij mij is het nog steeds niet gelukt

Ik had telkens dat venster gewoon aanlaten staan en niet weggeklikt want als je hem wegklikt springt hij weer op alleen lezen

Zo heb ik het gedaan :{

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_212564
Wanneer kom je dan is mta'en Rick en je kan gta vc niet zonder cd spelen haha of je moet no cd key crack hebben (die het niet doen) :lol:

mijna doet eh twel gewoon:)

Geplaatst:
comment_212566

Je moet de alleen lezen van de hele SA of VC map afhalen!

Dus niet alleen van de gta3.img ofzo.

Dus bijvoorbeeld van de map GTA San Andreas of Grand Theft Auto Vice City.

Als je dat doet haalt hij namelijk het alleen lezen van alle bestanden die in de map zitten af.

En als je het van maar 1 bestand afhaald dan werkt het inderdaad gewoon niet!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.