Jump to content

[VC|OV] Hoe installeer ik wagens met de IMG tool?

Geplaatst:
comment_18108

Zo installeer je voertuigen met de Img tool 1.3

- Allereerst zet je bij al je bestanden van Vice City het alleen-lezen uit:

1. Je opent de map: "Rockstar Games"

2. Je drukt met de rechter muisknop op eigenschappen bij de map: "Grand Theft Auto Vice City":

IMG1.jpg

3. Je vinkt "aleen lezen" weg en je druk op toepassen:

IMG2.jpg

4. Klik hier de onderste aan, zodat hij het alleen lezen bij alle submappen en bestand er ook vanaf haalt!

IMG3.jpg

IMG4.jpg

- Download de Img Tool 1.3 hier

- Daarna download je een van de wagenmods op GTA-games.nl hier

- Vervolgens pak je het bestand uit dat je hebt gedownload

- Als je dat heb gedaan open je de Img Tool 1.3 en open je het bestand: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\models\gta3.img (Standaart pad)

- Daarna kijk je in je mod hoe de files heten. Bijv. skimmer.txt en skimmer.ddf

- Je gaat dan terug naar de img tool en drukt op edit en daarna op find…Dan typ je de naam van heb bestand in (In mijn geval is dat dus skimmer)

IMG5.jpg

- Hij vind nu meestal eerst de .txd. Klik met de rechter muisknop op het bestand. Klik dan op extract. Zeg nu waar hij het bestand moet opslaan. Dit is nodig ter backup. Als iets fout gaat kan je nog altijd de orriginele bestanden weer invoegen zodat VC het weer doet.

- Vervolgens verwijder je het bestand. Klik daarvoor met de rechter muisknop op het bestand en druk dan op delete:

IMG6.jpg

Doe dit ook met de .dff!

- Nu druk je op commands > add om de nieuwe bestanden toe te voegen.

- Nu doe je commands en archive rebuilt (dit duurt enige tijd) en je bent klaar. :)

IMG7.jpg

Heb je nog problemen??? Post ze hieronder

Suc6 ermee!!! ;)

• Reacties 535
  • Bezichtigingen 99.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_20949

hoelang duurt het voor je een gead hebd ???

bij mij heeeeel lang te lang ik heb het 2 uur laten draaien... toen stopte ik er maar meee.

hoe de je als je gebackupt hebd

die backup herstellen...

?????

help mij

*******@*****.com (msn via een PB)

Bewerkt: door Rambo

Geplaatst:
  • Auteur
comment_20950

hoe langzaam is jouw pc wel niet als dat 2 uur duurt????

en een backup herstellen is heel makkelijk...gewoon de backup bestanden (waar je ze ook hebt staan) kopieren en IPV je oude of kapotte bestanden zetten

Geplaatst:
comment_21107
hoe langzaam is jouw pc wel niet als dat 2 uur duurt????

en een backup herstellen is heel makkelijk...gewoon de backup bestanden (waar je ze ook hebt staan) kopieren en IPV je oude of kapotte bestanden zetten

erg sloom maar ik deed iets verkeerds en toen ik het andere deed deed de com er maaar 10 min over :)

groetjes thomas-

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_26628
Zo installeer je voertuigen met de Img tool 1.3

- Allereerst zet je bij al je bestanden van Vice City het alleen-lezen uit. (Let op, bij alle mappen en bestanden van VC om misverstanden te voorkomen)

- Download de Img Tool 1.3 hier

HOE BEDOEL JE HET ALEEN LEZEN

Geplaatst:
  • Auteur
comment_26696

druk op de map van vc...rechtermuisknop > eigenschappen..dan het v-tje voor alleen lezen uitzetten en toepassen doen

niet dubbelposten bradly..gebruik de editknop om je bericht aan te passen

Geplaatst:
  • Auteur
comment_27763

heb je egt alles gedaan wat op mijn handleiding staat???

VC mag niet aan staan als je het doet...en volgens mij heb je het niet op alleen lezen staan

bij gta.img en gta.dir moet in ieder geval het alleen lezen uitstaan... zet staan in de models map

*En post niet 2 keer 8ter elkaar maar gebruik de editknop om je bericht aan te passen

Geplaatst:
comment_27846

ok tnx maar ik had gwoon de hele map van vc wel en daarna niet alleen lezen gedaan

mzzzl

tis gelukt mar bij de ferrari enzo staat er nog iets van banshee.col wat moet ik ermee

Bewerkt: door geflipt

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_31238

ik heb een aparte map aangemaakt voor vice city en heb het spel daarin staan. ik heb deze hele map van alleen-lezen afgehaald (vinkje weggehaald).

nu wil ik de batmobile toevoegen. ik heb hem uitgepakt en in een map gezet op de desktop. nu heb ik img tool gedownload en dat bestandje gta3.img geopend. in de readme van batmobile staat dat je 2 bestandjes moet opzoeken in gta3.img (nl: handling.cfg en default.ide) deze bestandjes kan hij niet vinden in gta3.img dus nu lukt het niet. wie kan mij helpen :unsure:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.