Jump to content

[VC|OV] Hoe installeer ik wagens met de IMG tool?

Geplaatst:
comment_18108

Zo installeer je voertuigen met de Img tool 1.3

- Allereerst zet je bij al je bestanden van Vice City het alleen-lezen uit:

1. Je opent de map: "Rockstar Games"

2. Je drukt met de rechter muisknop op eigenschappen bij de map: "Grand Theft Auto Vice City":

IMG1.jpg

3. Je vinkt "aleen lezen" weg en je druk op toepassen:

IMG2.jpg

4. Klik hier de onderste aan, zodat hij het alleen lezen bij alle submappen en bestand er ook vanaf haalt!

IMG3.jpg

IMG4.jpg

- Download de Img Tool 1.3 hier

- Daarna download je een van de wagenmods op GTA-games.nl hier

- Vervolgens pak je het bestand uit dat je hebt gedownload

- Als je dat heb gedaan open je de Img Tool 1.3 en open je het bestand: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\models\gta3.img (Standaart pad)

- Daarna kijk je in je mod hoe de files heten. Bijv. skimmer.txt en skimmer.ddf

- Je gaat dan terug naar de img tool en drukt op edit en daarna op find…Dan typ je de naam van heb bestand in (In mijn geval is dat dus skimmer)

IMG5.jpg

- Hij vind nu meestal eerst de .txd. Klik met de rechter muisknop op het bestand. Klik dan op extract. Zeg nu waar hij het bestand moet opslaan. Dit is nodig ter backup. Als iets fout gaat kan je nog altijd de orriginele bestanden weer invoegen zodat VC het weer doet.

- Vervolgens verwijder je het bestand. Klik daarvoor met de rechter muisknop op het bestand en druk dan op delete:

IMG6.jpg

Doe dit ook met de .dff!

- Nu druk je op commands > add om de nieuwe bestanden toe te voegen.

- Nu doe je commands en archive rebuilt (dit duurt enige tijd) en je bent klaar. :)

IMG7.jpg

Heb je nog problemen??? Post ze hieronder

Suc6 ermee!!! ;)

• Reacties 535
  • Bezichtigingen 99.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_31264

dan had ik nog een vraag...

als ik gta speel dan zie ik soms hele vage dingen in beeld, allemaal strepen die er niet horen enz.

dit probleem heb ik al is eerder gehad.

al keerde ik dan terug naar windows en dan weer terug naar gta vc dan deed ie het weer goed maar na een tijdje kwamen er weer allemaal strepen in beeld :huh: echt heel raar. weet jij misschien waar dit aan kan liggen ?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_31285
moet ik die gwoon zelf handmatig verwijderen of met dat programma ?

en moet ik em met command toevoegen aan de lijst ?

ja ze moet ze nog ff handmatig toeveogen

Geplaatst:
comment_33042

He, het lukt mij niet om die files te vervangen want hij zegt dan dat de files te groot zijn, deze vraag is al gesteld maar was voor mij nog niet helemaal duidelijk :rolleyes:

Alvast bedankt, WauSio

Geplaatst:
  • Auteur
comment_33046

check het begin van dit topic..daar staat in een handleiding alles stap voor stap uitgelegd ;)

waarschijnlijk ben jij het alleen lezen vergeten uit te zetten bij gta3.img en gta3.dir

Geplaatst:
comment_33056

haha neej iets doms gedaan..ik had replace elke keer gedaan ipv dat ik eerst delete en dan add deed....maar het is nu wel gelukt denk ik...hij is dat archief weer aan het rebuilden

:D :unsure:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_35228

je moet ze er eerst allebei inzetten en dat op rebuild archive klikken..daarna kan je het programma gewoon afsluiten (alleen duurt dat rebuilden wel even)

Geplaatst:
comment_36036
ja als ik dat alleen lezen geval doe bij gta3.img doet hij het nog niet  :unsure:

als ik iets wel deleten of wil verplaatsen zegt hij access denied  :unsure:

je moet em ook UIT zetten niet aan <_<

PS eigen vraag me IMG tool kan de fiaggo niet vinden terwijl hij in het spel wel gwoon rondrijd! hoe kan dat

Bewerkt: door marillion

Geplaatst:
  • Auteur
comment_36096
ja als ik dat alleen lezen geval doe bij gta3.img doet hij het nog niet  :unsure:

als ik iets wel deleten of wil verplaatsen zegt hij access denied  :unsure:

je moet em ook UIT zetten niet aan <_<

dit is al vrij oud nieuws he <_<

PS eigen vraag me IMG tool kan de fiaggo niet vinden terwijl hij in het spel wel gwoon rondrijd! hoe kan dat

huh raar :huh:

kijk een of het woord goed spelt is ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.