Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_253262

Heey,

Ik heb al een tijdje een scooter in SA staan die ik zelf ook weer getextured heb. Alleen nu zou ik dus ook de kappen (vorm), lichten enz. willen veranderen maar hoe kan ik dit doen? Staat dit alles in de .DFF file? En welke programma's heb ik hier voor nodig?

Greetz :)

Featured Replies

Geplaatst:
comment_253924
Met Zmodeler?

Eerst een plaatje met Photoshop maken en dan in Zmodeler op de scooter zetten?

Uhm niels volgens mij heeft hij het niet over texturen.

Als je het hebt over opbjecten vergroten, toevoegen etc dan heb je het programma 3dsmax of sketchup nodig.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_253974
Uhm niels volgens mij heeft hij het niet over texturen.

Als je het hebt over opbjecten vergroten, toevoegen etc dan heb je het programma 3dsmax of sketchup nodig.

Ok dan ga ik denk dat eens proberen en hopen dat het lukt. Maar moet ik dan echt een hele nieuwe "skin" maken? Of moet ik gewoon b.v. de .dff openen en kan ik dan dingen aanpassen?

@Matiscus, ja klopt. Maar ik ga hem niet releasen, gewoon voor eigen gebruik :puh:

Geplaatst:
comment_253986

Sketchup zou ik niet proberen das kl*te programma voor moto's en auto's aan te passen. Probeer 3ds Max of Zmodeler. (Ik gebruik voor dingen aan te passen nog steeds zmodeler 1.07b)

Geplaatst:
comment_254468

Oke, ik zal je hier even uitleggen hoe je het kan doen:

-Download Kam's scripts van GTAgames.nl , en plak de de nieuwe Scripts Map in de 3DS Max folder, over de oude heen

-Als je nu je 3DS opstart, krijg je al gelijk een scherm te zien, van Import .DFF, nu import je de scooter

-Nu ga je naar Export, en export je hem als .3DS

-Nu open je de Zmodeler 1,07b en import de scooter.3DS

-Nu kan je hem gaan aanpassen, nadat je enige ervaring hebt gekregen met het modellen van de Zmodeler

-Nu open je de IMGtool 2,0, en dan Delete je de ouwe scooter, en Add je de nieuwe scooter, nu even op Rebuild Archive en je bent klaar

Hiermee moet het echt lukken

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.