Geplaatst: 26 oktober 200519 jaren comment_253306 haj ik werk aan de mod sm van gta-worlds maar ik maak men eigen objecten daarvoor/ Maar hier komt mijn vraag ik heb een dff en txd van mijn opject gemaakt hoe maak i daar een col voor die hoort in gta-vc data/maps/smlot1 ik weet het niet meer please reageer zo snel mogelijk thanx
Geplaatst: 26 oktober 200519 jaren Auteur comment_253520 Kom op geeft er nog iemand een reactie ik zit al uren te wachten op men antwoord
Geplaatst: 26 oktober 200519 jaren comment_253660 Sorry kerel, dit is geen chat . De col edit je met de Coleditor van Steve-m (binnenkort Colleditor 2). De col maak je met het Map script van Kam..zie bijlage.. (Col_io_2b) of met de Collmaker van steve-m (daar heb je een X-file voor nodig en die veroorzaakt vaak overbodige faces). scripts.zip
Geplaatst: 26 oktober 200519 jaren Auteur comment_253748 thanx maar als ik een col maak gewoon en ik exporteer mijn 3ds max bestand dus als zon col dat dat script doet bewrekt di die dan zelf die col en maakt tie dan in die col een ja bestandje aan voor het dff bestand? Bewerkt: 26 oktober 200519 jaren door masterkey
haj ik werk aan de mod sm van gta-worlds maar ik maak men eigen objecten daarvoor/
Maar hier komt mijn vraag ik heb een dff en txd van mijn opject gemaakt hoe maak i daar een col voor die hoort in gta-vc data/maps/smlot1 ik weet het niet meer
please reageer zo snel mogelijk thanx