Geplaatst: 26 oktober 200519 jaren comment_253780 Het lukt mij niet om onderwater te zwemmen ik kan met de linker muisknop onderwater komen en niets anders doen dan stil liggen en langzaam weer boven komen drijven. Het duiken lukt mij dus niet. Wat doe ik fout?? vr groet Jojo
Geplaatst: 26 oktober 200519 jaren comment_253783 Je moet LMK inhouden en dan met je spatiebalk indrukken en soms de hele tijd erop duwen en met je pijltjes onderwater zwemmen welke kant. edit: LMK is linkermuisknop Bewerkt: 26 oktober 200519 jaren door rick15465
Geplaatst: 26 oktober 200519 jaren comment_253800 Als de spatiebalk bij jou niet werkt, moet je je controls eens configureren. Het kan zijn dat deze op een andere knop staan ingesteld.
Geplaatst: 26 oktober 200519 jaren comment_253807 Je moet ook linkermuisknop inhouden en met W onderwater zwemmen kan ook je moet sturen met de muis dus je moet maar kijken of het helpt
Geplaatst: 26 oktober 200519 jaren comment_253816 .. ook je moet sturen met de muis dus je moet maar kijken of het helpt Lijkt me nog al voor zich spreken.. btw. Je kunt ook met Ctrl. (bukken) onder water.
Geplaatst: 26 oktober 200519 jaren comment_253898 Op het begin kun je niet lang duiken! Als je al op alle eilanden kunt komen pak dan de Oysters dan is je ''lung capecity'' vol! Klik hier voor de plaatse v/d oysters! Ruurd31!
Geplaatst: 26 oktober 200519 jaren Auteur comment_253985 [pf dank allemaal voor de snelle reacties. Ik dacht alle combinaties al uitgeprobeerd te hebben maar met jullie hulp (slijm) linker muisknop en linker shift of ctrl ban ik alweer vergeten...en ik stuur met de muis naar beneden of boven ..de muisknop is niet meer nodig (dit topic kan gesloten worden) Mazzeltje: Hoeft niet gesloten te worden. Als iemand anders nog iets nuttigs heeft te vertellen dan mag dat uiterraad. Zolang er maar niet word gespamt. Anders komt hier wel een slot op.
Geplaatst: 29 oktober 200519 jaren comment_255388 ik train altijd zo. ik kom met een auto heel hard aanrijden van de pier van los santos en dan gas ik heel hard het water in en dan moet je gewoon blijven zitte in je auto en je kan ook nog eens radio luisteren maar wel op tijd er uit gaan anders ben je verdronken
Het lukt mij niet om onderwater te zwemmen
ik kan met de linker muisknop onderwater komen en niets anders doen dan stil liggen en langzaam weer boven komen drijven.
Het duiken lukt mij dus niet.
Wat doe ik fout??
vr groet Jojo