Jump to content
Geplaatst:
comment_254131
Grand Theft Auto: Liberty City Stories uitgesteld! - October 24, 2005

De lang verwachte titel Grand Theft Auto: Liberty City Stories, het nieuwste deel in de GTA reeks, is uitgesteld tot nadere kennisgeving. De PSP variant van Grand Theft Auto stond gepland voor de 28e oktober, maar heeft nu een nog nader te bepalen release.

Bron: Take2Games

Helaas is het nu dus officieel bekend gemaakt dat hij vertraagd is, Of dit nu de 4e van november wordt, is nog niet duidelijk.

Als je egt niet kan wachten, kun je hem nog altijd uit Amerika importeren.

Het enige nadeel hiervan is dat multiplayer waarschijnlijk niet zal werken met een Pal versie.

Dus als je 6 vrienden weet ,die én een psp heeft én een exemplaar van Gta LCS, kun je beter wachten op de Europese release.

Jammer maar helaas, dan maar ff afwachten.

Bewerkt: door ThOmAsZ

• Reacties 94
  • Bezichtigingen 7.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_266525
Nou ik hoop maar dat het nou eindelijk 2 december wordt (maar eigenlijk ook weer niet) want anders kunnen we hem misschien nog voor kerst vragen ook als ie nog langer uitgesteld wordt! Al dat ge-uitstel is gewoon :bonk:

Dat snap ik niet, alsie vroeg uit is kun je hem toch altijd nog voor kerst vragen? :$

Geplaatst:
comment_266588
Nou ik hoop maar dat het nou eindelijk 2 december wordt (maar eigenlijk ook weer niet) want anders kunnen we hem misschien nog voor kerst vragen ook als ie nog langer uitgesteld wordt! Al dat ge-uitstel is gewoon :bonk:

2 decmeber is officeel, dus gaan we nu geen uitsteling meer krijgen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.