Geplaatst: 28 oktober 200519 jaren comment_254762 Ik had geen zin om nog langer te wachten dus ik heb een US versie gekocht bij de Nedgame in Groningen. Excuses voor de slechte kwaliteit:( Maja tis niet anders. Hier wat screens: Hier kun je zien dat Bij Custom Tracks nog Unavailable staat, waarschijnlijk kun je binnenkort een pack downloaden zodat dat Available word:D Ingame Boekje, map, en doosje Binnenkant UMD hoesje Poster,Achterkant map. Verder nog wat dingen die ik tegenkwam: -Je hebt minstens 2 mensen nodig voor multiplayer. -De ingame map werkt hetzelfde als in SA, dus je kan er ook zo'n Target op zetten -Op het begin heb je een eigen huisje, waar je naar binnen moet gaan om te saven en om kleren te veranderen. (ongeveer 2 sec laadtijd) -Volgens die kerel kun je meestal wel gewoon multiplayeren met een PAL game, behalve bij Pokémon Spellen op de Gameboy. -Het ziet er gewoon goed uit:cool: Nu ga ik ff spelen, L@ﭲ€®$$$ [/font]
Geplaatst: 28 oktober 200519 jaren comment_255136 ik vraag me eigelijk af of er ook sneeuw in voorkomt dat zou er in komen, maar naar het schint zou dat zijn als je al wat verder in de game bent.
Geplaatst: 28 oktober 200519 jaren Auteur comment_255181 ik ben benieuwd naar easter eggs Een easter egg heb ik gevonden op een andere site: Weetjewel met dat verborgen Bord in GTA III, daar stond iets van'' You weren't suppose to be here'' ofzo. Nu staat er een bord met ''Hello Again''
Geplaatst: 29 oktober 200519 jaren comment_255583 heb hem ook gekocht vandaag bij futurezone(2 rotterdam 1 in zoetermeer voor het geval er iemand vraagt waar die winkels liggen) Bewerkt: 29 oktober 200519 jaren door GTAlibertycitystories
Ik had geen zin om nog langer te wachten dus ik heb een US versie gekocht bij de Nedgame in Groningen.
Excuses voor de slechte kwaliteit:( Maja tis niet anders.
Hier wat screens:
Hier kun je zien dat Bij Custom Tracks nog Unavailable staat, waarschijnlijk kun je binnenkort een pack downloaden zodat dat Available word:D
Ingame
Boekje, map, en doosje
Binnenkant UMD hoesje
Poster,Achterkant map.
Verder nog wat dingen die ik tegenkwam:
-Je hebt minstens 2 mensen nodig voor multiplayer.
-De ingame map werkt hetzelfde als in SA, dus je kan er ook zo'n Target op zetten
-Op het begin heb je een eigen huisje, waar je naar binnen moet gaan om te saven en om kleren te veranderen. (ongeveer 2 sec laadtijd)
-Volgens die kerel kun je meestal wel gewoon multiplayeren met een PAL game,
behalve bij Pokémon Spellen op de Gameboy.
-Het ziet er gewoon goed uit:cool:
Nu ga ik ff spelen,
L@ﭲ€®$$$
[/font]