Geplaatst: 3 januari 200421 jaren comment_1008 Kan iemand mij vertellen waar ik een dff schrijf programma kan downloaden ik wil namelijk auto's gaan maken alleen kan ik geen 3d programma vinden! Een programma dat bestanden van Z modeler omzet in dff bestanden helpt ook!
Geplaatst: 3 januari 200421 jaren comment_1012 Je kan ook Z modeller gebruiken om bestanden te exporteren! In het menu staat File---->>Export . Klik op export om het te exporteren tot DFF!
Geplaatst: 3 januari 200421 jaren comment_1018 Z moddeler kan je downloaden in onze download database. http://www.gtagames.nl/downloads
Geplaatst: 5 januari 200421 jaren comment_1047 ja in de database EDIT DOOR DJBOB: ANGELO NOG 1 MAAL ZO EEN ONNODIG BERICHTJE EN JE ZAKT IN JE RANG ! EDIT DOOR Joriz: Ik snap je humor niet angelo. Je kan volgensmij niet lager in rang want je hebt al de laagste rang Bewerkt: 5 januari 200421 jaren door Joriz
Geplaatst: 27 januari 200421 jaren comment_1477 Wrm gooi je hem er gewoon niet uit :lol: dit is ook een onnodig berichtje maar jah :unsure:
Geplaatst: 27 januari 200421 jaren comment_1484 wat jij nu net zegt, mr vercetty is niet zo erg onnodig. jij vraagt wat en angelo zette maar wat neer zonder na te denken :ph34r: En ik kan geen users kicken, dat kan alleen JORIZ
Geplaatst: 27 januari 200421 jaren comment_1486 wat jij nu net zegt, mr vercetty is niet zo erg onnodig. jij vraagt wat en angelo zette maar wat neer zonder na te denken :ph34r: En ik kan geen users kicken, dat kan alleen JORIZ Als die nog wat doet wat zo zinloos is wordt hij NOOB en heeft hij -50 berichten. Dus effe normaal gedragen op het forum!
Geplaatst: 1 februari 200421 jaren comment_1599 Waar staat die z-modeller in de database dan? Hep um nog niet gevondne :unsure:
Kan iemand mij vertellen waar ik een dff schrijf programma kan downloaden ik
wil namelijk auto's gaan maken alleen kan ik geen 3d programma vinden! Een
programma dat bestanden van Z modeler omzet in dff bestanden helpt ook!