Geplaatst: 29 oktober 200519 jaren comment_255319 Beste, Kan de Normale Xbox DVD's afspelen? Nog een vraag: Omdat mijn Playstation 2 kapot werd wou ik een nieuwe kopen, maar ik ben aan het twijfelen. Is een Xbox beter dan een Playstation 2? Ik wou San Andreas op de Xbox of Playstation 2 kopen, maar ik kan niet kiezen welke consool ik moet kopen. Playstation 2 voordelen: - Kan DVD's afspelen - Muziek afspelen - Natuurlijk ook Games afspelen Playstation 2 nadelen: - Je moet een memory card erbij kopen Xbox voordelen: Ik weet niet of je DVD's kan afspelen, maar zou leuk zijn. Ik weet niet of je muziek kan afspelen, maar zou leuk zijn. - Je hoeft geen memory card te kopen. Xbox nadelen: - Dus: Wat moet ik kopen, een Xbox of Playstation 2? Kan een Xbox ook DVD's en muziek afspelen? Alvast bedankt.
Geplaatst: 29 oktober 200519 jaren Auteur comment_255322 Ik wil graag alleen een Xbox of Playstation 2. Geen andere consool.
Geplaatst: 29 oktober 200519 jaren comment_255324 Ik zou wachten tot de PlayStation 3 uit is. Misschien komt daar ook GTA SA wel op?
Geplaatst: 29 oktober 200519 jaren Auteur comment_255326 Ik wil graag alleen één Xbox, of een Playstation 2. Ik wil geen PS3, of een Xbox 360. Heb het geld er niet voor.
Geplaatst: 29 oktober 200519 jaren comment_255329 Ik kan je gerust stellen, de xbox kan en muziek afspelen, en dvd's afspelen. check ook dit: xbox Dus ik neem aan van wel. edit* Geen probleem, gangsta. Bewerkt: 29 oktober 200519 jaren door Dizzee
Geplaatst: 29 oktober 200519 jaren comment_255330 hahaha oke nou ja dan zou ik toch eerder kiezen voor een PlayStation 2
Geplaatst: 29 oktober 200519 jaren Auteur comment_255332 Héél Héél Héél erg bedankt Dizzee. Ik ga over een maandje of 2 zeker een Xbox kopen.
Geplaatst: 29 oktober 200519 jaren comment_255337 Héél Héél Héél erg bedankt Dizzee.Ik ga over een maandje of 2 zeker een Xbox kopen. Ik wil er nog aan toevoegen dat je de goeie keu gemaakt hebt, niet om de ps2 af te kraken, ik heb zelf ook een xbox, ook een beetje laat gekocht, maar ik moet zeggen dat ik er nog geen seconde spijt van heb, DVD's, Games, Muziek, alles kun je doen, en met een speciaal programmatje kun je ze ook op de harde schijf van de xbox zetten
Geplaatst: 29 oktober 200519 jaren Auteur comment_255342 Maar stel hé, ik koop een Xbox. Worden er dan nog spellen ervoor gemaakt als de Xbox 360 komt?
Geplaatst: 29 oktober 200519 jaren comment_255344 ik denk het wel maar aangezien ze nu ook geen spellen meer maken voor de PS 1....
Geplaatst: 29 oktober 200519 jaren Auteur comment_255345 Tjah, maar de Playstation 1 was ook geen echte grote consool. De nieuwste games konden daar natuurlijk niet op komen omdat het erg zwak is. De Xbox is nog bepaald wel sterk.
Geplaatst: 29 oktober 200519 jaren comment_255349 ja daar heb je gelijk in... phew wat een moeilijke topic zeg hahaha
Geplaatst: 2 november 200519 jaren comment_258663 Maar stel hé, ik koop een Xbox.Worden er dan nog spellen ervoor gemaakt als de Xbox 360 komt? Ik heb een tijdje terug gehoord dat er xbox games tot 2007 werden gemaakt. Dus dat duurt nog een tijdje.
Geplaatst: 2 november 200519 jaren comment_258872 Ik heb zelf een Xbox dus ik kan het je zo vertellen Je kan wel DVD's af spelen maar daarvoor met je een DVD kit kopen (dat is een ding die je in je controller aanstluiting doen) en dan krijg je een afstands bedining die naar de ding in je controller poort zend en dan kun je DVD's kijken Let op! geen SVCD's of andere shit!!!! en je kan er orgineele muziek CD's in doen
Beste,
Kan de Normale Xbox DVD's afspelen?
Nog een vraag:
Omdat mijn Playstation 2 kapot werd wou ik een nieuwe kopen, maar ik ben aan het twijfelen.
Is een Xbox beter dan een Playstation 2?
Ik wou San Andreas op de Xbox of Playstation 2 kopen, maar ik kan niet kiezen welke consool ik moet kopen.
Playstation 2 voordelen:
- Kan DVD's afspelen
- Muziek afspelen
- Natuurlijk ook Games afspelen
Playstation 2 nadelen:
- Je moet een memory card erbij kopen
Xbox voordelen:
Ik weet niet of je DVD's kan afspelen, maar zou leuk zijn.
Ik weet niet of je muziek kan afspelen, maar zou leuk zijn.
- Je hoeft geen memory card te kopen.
Xbox nadelen:
-
Dus:
Wat moet ik kopen, een Xbox of Playstation 2? Kan een Xbox ook DVD's en muziek afspelen?
Alvast bedankt.