Geplaatst: 29 oktober 200519 jaren comment_255346 Hier een lijstje: [b]Half-Life 2:[/b] [b]Doom 3:[/b] [b]Quake 4:[/b] [b]F.E.A.R.:[/b] [b]Serious Sam II:[/b] [b]Call Of Duty 2:[/b] [b]Postal 2:[/b] De beste shooter uit dit lijstje: De slechtste shooter uit dit lijstje:
Geplaatst: 29 oktober 200519 jaren comment_255350 Half-Life 2: Ongelooflijke vette shooter, deze krijgt een 9.2 van mij Doom 3: Niet mijn smaak, maar toch een 8 Quake 4: Weer heeerlijk knallen, een 9 F.E.A.R.: Nog niet gespeeld, maar zo te zien ook weer rond de 9 Serious Sam II: Niet gespeeld Call Of Duty 2: Zó vet, deze gaat richting 9.5 denk ik Postal 2: Onbekend De beste shooter uit dit lijstje: CoD 2 De slechtste shooter uit dit lijstje: Serious Sam II
Geplaatst: 29 oktober 200519 jaren comment_255352 hoe kun je die nou als slechtste shooter kiezen als je hem nog niet hebt gespeelt?
Geplaatst: 29 oktober 200519 jaren comment_255354 hoe kun je die nou als slechtste shooter kiezen als je hem nog niet hebt gespeelt? Omdat de rest niet eens tot slecht behoort
Geplaatst: 2 november 200519 jaren comment_258466 Half-Life 2: Een zeer goede shooter. Een van de beste van deze tijd. Doom 3: Wel grappig. Niet bijzonder maar eentonig. Quake 4: Ziet er goed uit nooit gespeeld. F.E.A.R.: Heel goed spel. Echt perfect Serious Sam II: Leuke spel. Beetje TE voor mij maar zeker niet onaardig. Call Of Duty 2: Jaaa deze is zo goed. Ik moet deze hebben! Postal 2: Ken ik niet.. Beste is zeker wel COD 2. En de slechtste is Doom3.
Geplaatst: 2 november 200519 jaren comment_258478 Half-Life 2: Nooit echt gespeeld: lijkt mij wel een mooie game. Doom 3: Mooie enge shooter. Jammer genoeg niet op PS2 verkrijgbaar. Quake 4: Ik heb gehoort dat dit niet zo'n hele mooie game is. F.E.A.R.: Zoals ik heb gelezen is dit echt een topper. Ook heel eng heb ik gehoort. Serious Sam II: Onbekend bij mij. Call Of Duty 2: Ook wel een mooie schietspel. Verder heb ik deze ook niet echt gespeeld. Postal 2: En deze is ook onbekend bij mij. De beste shooter uit dit lijstje: F.E.A.R. De slechtste shooter uit dit lijstje: Serious Sam II
Geplaatst: 2 november 200519 jaren comment_258487 Half-Life 2: Een goede shooter, maar toch niet echt mijn stijl... Doom 3: Best eng ja, maar na een tijdje gespeeld te hebben, heb je het toch wel gezien. Quake 4: Quake3 + een upgrade, maar daarom niet minder leuk als de vorige quake, leuke game. F.E.A.R.: Singleplayer bevalt me niet echt, multiplayer daarentegen is top. Serious Sam II: Zeer goed game, verstand op nul en knallen maar. Call Of Duty 2: Zeer mooie en leuke shooter, goed graphics. Multiplayer is fantastisch. Postal 2: Onbekend De beste shooter uit dit lijstje: Serious Sam II De slechtste shooter uit dit lijstje: Doom3, Postal 2 niet bijgerekend... Bewerkt: 2 november 200519 jaren door Dizzee
Geplaatst: 2 november 200519 jaren comment_258511 Half-Life 2:Zeker een hele goede shooter Doom 3:niet mijn stijl! Quake 4:nog niet gespeeld...lijkt me ook niet leuk F.E.A.R.:Serieus eng!! top Serious Sam II:niks voor mij. Call Of Duty 2:Superrr die moet ik hebben Postal 2:een leuke shooter je kan het net zo grof maken als je zelf wilt. Beste: Call of Duty 2 Slechtste: Doom3....
Geplaatst: 2 november 200519 jaren comment_258513 Half-Life 2:Zaalig spel, heb hem al eens gespeeld bij een vriend. Doom 3:Deze heb ik, het is wel een cool spel maar word wat afgezaagd Quake 4:Nog nooit echt gespeeld maar al wel goede dingen van gehoord F.E.A.R.:wel een goed spel, van sierra als ik me niet vergis Serious Sam II:ik heb de demo ervan gespeeld, echt een coole shooter met zaalige guns Call Of Duty 2:top spel, echt GOED! Postal 2:ken ik niet... Beste spel: mmm call of duty slechtste spel: doom 3 Bewerkt: 2 november 200519 jaren door arnie
Geplaatst: 2 november 200519 jaren comment_258550 Half-Life 2:Prachtig spel alleen door steam word het verpest een 9/10 Doom 3:Woehoe 10/10 prachtige graphics Quake 4:Mhaw het gaat wel een 8/10 F.E.A.R.:nog zo'n goede 9,5/10 Serious Sam II:nooit gespeeld Call Of Duty 2:Het gaat wel een 8/10 Postal 2:nooit van gehoord De beste shooter uit dit lijstje:DOOM 3 De slechtste shooter uit dit lijstje:quake 4 afgezaaid maar blijft leuk Bewerkt: 2 november 200519 jaren door rick15465
Geplaatst: 2 november 200519 jaren comment_258580 Half-Life 2:wel cool maar niet echt wat ik zou kopen 8/10 Doom 3: wel gaaf (is tocch met die monsters)?9/10 Quake 4: nooit van gehoord F.E.A.R.:deze is echt goed 9,5/10 Serious Sam II: slecht is niet zo mooi 6/10 Call Of Duty 2:dit is wel een mooi spel 8/10 Postal 2:wat is dit voor een spel
Geplaatst: 2 november 200519 jaren comment_258594 Half-Life 2:Echt een heel leuk spel,al gespeeld bij een vriend;9.5/10 Doom 3:Best wel griezelig;8.5/10 Quake 4:Nooit van gehoord F.E.A.R.:Wat is dit ? Serious Sam II:Ken ik niet Call Of Duty 2:Leuk spel ! 9/10 Postal 2:Ken ik niet De beste shooter uit dit lijstje:Half-Life 2 De slechtste shooter uit dit lijstje:Doom 3
Geplaatst: 2 november 200519 jaren comment_259108 Half-Life 2: Absoluut hele vette game, heel veel plezier aan beleefd, alleen speel ik het nou nooit meer. Doom 3: Vette shooter, maar die zombies e.d vindt ik zo saai, ik hou meer van het realistische Quake 4: Opzich wel vet F.E.A.R.: Ook hele vette game, wel eng met dat meisje Serious Sam II: Saaaaaaaai Call Of Duty 2: Deze wordt zo ongelooflijk vet, ik hou zoiezo al van oorlogshooters Postal 2: Onbekend De beste shooter uit dit lijstje: CoD 2 De slechtste shooter uit dit lijstje:Serious Sam 2
Geplaatst: 3 november 200519 jaren comment_259155 Half-Life 2:Erg vette game.Speel het zelf ook en ben veel aan het oefenen. Doom 3:Veel over gehoord. Quake 4:Goede game.Zijn leuke dingen mee te doen. F.E.A.R.:Zeer goede game.Heb de SP/MP demo gespeeld en zag er heel mooi uit. Serious Sam II:Onbekend Call Of Duty 2:Zeer Goede game hoord echt alleen maar positieve reactie's Postal 2:Onbekend De beste shooter uit dit lijstje:F.E.A.R. denk ik toch maar De slechtste shooter uit dit lijstje:/ zijn allemaal goed Greetz GizmO Bewerkt: 3 november 200519 jaren door ~> GizmO <~
Geplaatst: 10 november 200519 jaren comment_263908 Half-Life 2:erg leuk spel maar nog nooit zelf gespeeld Doom 3:ik ben niet zo fan van dit soort spellen Quake 4:idem F.E.A.R.:lijkt mij een tof spel. Serious Sam II:maf spel;het lijkt mij niet zo'n leuke game. Call Of Duty 2:mega spel als dit spel uit is weet ik 100% zeker dat ik hem ga kopen Postal 2:lijkt mij niet zo'n toffe game. De beste shooter uit dit lijstje:COD 2 De slechtste shooter uit dit lijstje:Quake 4 :td: :td: :td: COMMANDO
Hier een lijstje: