Geplaatst: 29 oktober 200519 jaren comment_255423 Wie vindt jij wie eruit moet in Big Brother? zeg het hier! Voor mij moet Menno eruit! Bewerkt: 29 oktober 200519 jaren door Juice
Geplaatst: 16 november 200519 jaren Auteur comment_267980 ja 4 stuks. Nu wil ik dat Chantal eruit gaat. Ik denk dat: Roel, Rob, Dido en Joost genomineerd komen te staan. Ik DENK dat alleen maar hé! Dido en Roel moeten erin blijven Ciao, Juice
Geplaatst: 16 november 200519 jaren comment_268231 Die Chantal wil een kind, via een anders sperma. Heel vreemd figuur, en dan bieden ze haar ook nog aan "man gezocht". Achja ik hoop dat Chantal er ook uitgaat. Chantal, Dido, Joost en Rob worden genominieerd. Ik was trouwens ook aardig blij dat Tanja eruit was Ruurd31.. :'D
Geplaatst: 18 november 200519 jaren Auteur comment_269224 Ja, Ik vond het ook goed toen Tanja eruit ging.. Oja en die Nathalie heeft echt een rotstreek uitgehaald met dat bed . Ik zou het haar nooit vergeven! Juice
Geplaatst: 20 november 200519 jaren comment_270350 Ik vond het ook een gemene streek van Nathelie, en dan die knuffel ook nog. Wat gemeen, ik ben blij dat die ouders van Roel en Nathelie ook boos waren. Ik denk dat Nathalie wel een grote kans heeft om BB te winnen. Ruurd31.. :'D
Geplaatst: 22 november 200519 jaren Auteur comment_271799 Ik vond het ook een gemene streek van Nathelie, en dan die knuffel ook nog. Wat gemeen, ik ben blij dat die ouders van Roel en Nathelie ook boos waren.Ik denk dat Nathalie wel een grote kans heeft om BB te winnen. Ruurd31.. :'D Ja ik denk het ook. Maar ik blijf voor altijd voor Dido
Wie vindt jij wie eruit moet in Big Brother? zeg het hier!
Voor mij moet Menno eruit!
Bewerkt: door Juice